loading
در حال بررسی درخواست شما
تمجید ونگر از ولکات و رمزی
تمجید ونگر از ولکات و رمزی

تمجید ونگر از ولکات و رمزی



این دو نفر در پیروزی 1-3 مقابل منچستر سیتی با همکاری یکدیگر دو گل نخست آرسنال را به ثمر رساندند و همچنین گل سوم توپچی ها روی پاس ولکات به اولویه ژیرو به ثمر رسید.

هر دو نفر در طول تور آسیایی تاثیر گذار بودند و ونگر می گوید روحیه تیمش در آستانه اولین مسابقه این فصل آن ها در مقابل استون ویلا بسیار بالاست.

" مهم است که اعتماد به نفس داشته باشید، به ویژه زمانی که سه گل به ثمر می رسانید، همچنین نگه داشتن ضرورت ها در سطح بالا نیز خوب است و معتقدم آن را انجام خواهیم داد. تیم نگرش و روحیه خوبی دارد و شما می توانستید این مساله را دوباره در اینجا ببینید.

" ولکات عملکرد بسیار خوبی داشت، من از هر دو جنبه بازی او رضایت دارم - خیلی خوب در کارهای دفاعی شرکت کرد و زمینه ساز دو گل بود. بازی او پیشرفت بسیار زیادی کرده؛ زیرا بازیکن باهوشی است. زمانی که باهوش باشید همیشه پیشرفت می کنید.

" همیشه آرون را باور داشتم، فکر می کنم او یک بار دیگر نشان داد که چه اشتیاق و توانایی های ذاتی فوق العاده ای دارد. دید و جنبه تاکتیکی او پیشرفت زیادی کرده است، او در حال تبدیل شدن به یک بازیکن بسیار قدرتمند است."

ونگر از بازی در ورزشگاه مملو از تماشاگر المپیک در هلسینکی خوشحال است و می گوید نمایش تیمش برای او بسیار دلگرم کننده بوده است.

" ما در اینجا پایه و زمینه هواداری فوق العاده ای داشتیم، می خواهم از آن ها به خاطر چنین حضوری و همچنین حمایت تیم تشکر کنم

" بازی خوبی با شدت و سختی زیادی بود - یک سطح واقعی لیگ برتر با همان شدت بود. از بیشتر جنبه های بازیمان راضی هستم، باید روی چند نقطه کوچک دیگر کار کنیم اما به طور کلی این بسیار مثبت بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۲۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰