loading
در حال بررسی درخواست شما
در نقاطی که باید موثر نبودیم
در نقاطی که باید موثر نبودیم

در نقاطی که باید موثر نبودیم


در مورد داربی...
ناراحت کننده است چون ما تلاش زیادی کردیم و در شرایطی بازی را باختیم که سوار بر بازی بودیم. اگر دوباره بازی را ببینید متوجه می شوید که به جای 2-0 عقب افتادن باید 2-0 از حریف جلو می بودیم. آنها شروع بسیار سختی داشتند، ما سوار بر بازی بودیم، نتیجه 2-0 به آنها برای دفاع کردن اعتماد به نفس خوبی داد و آنها این کار را در ادامه بازی انجام دادند.

این نتیجه آزار دهنده است چون ما نگرش خوبی داشتیم ولی بدون هیچ امتیازی زمین را ترک کردیم و همچنین به این خاطر که در نقاطی که باید خوب کار می کردیم به اندازه کافی خوب نبودیم، جلوی زمین و در خط دفاعی. همچنین در هیچ زمانی از بازی تاتنهام سوار بر بازی نبود، تمام خطرات آنها روی ضد حمله بود. اگر آنها بازی را در دست داشتند و مداوم روی دروازه ما فرصت گلزنی ایجاد می کردند قبول این باخت راحت بود ولی باخت این بازی در این شرایط عجیب بود.

در مورد گلهای خورده...
باید دوباره آنها را ببینم، قطعاً در هر دو صحنه هوشیارانه عمل نکردیم چون هیچ فشاری روی توپ و هیچ پوششی در خط دفاعی نبود.

در مورد رقابت بر سر رده چهارم...
این یک چالش بسیار بزرگ خواهد بود، بسیار بزرگ. قبل از بازی گفتم که امروز نمی توانیم امتیازی از دست بدهیم و بعد از بازی هم بر همین عقیده هستم. مخصوصاً با توجه به شرایطی که بازی داشت درک این مساله که چگونه می توانیم چنین بازی ئی را ببازیم دشوار است.

در مورد اینکه آیا مدافعان از اشتباهات خود درس می گیرند...
در حالت ایده ال شما به هیچ وجه گل نمی خورید. این ناراحت کننده است چون ما تا امروز بهترین آمار دفاعی خارج از خانه در لیگ را داشتیم، وقتی در بازیهای بزرگ و این چنینی 2-0 عقب می افتید کار را برای خودتان سخت می کنید چون باید جلو بکشید و جلوی تیمی که در ضد حملات قوی است باز بازی کنید.

اما در 20 دقیقه پایانی بازی دائماً بازی متوقف می شد، آنها خطا می کردند و به ما اجازه بازی نمی دادند. آنها با این کار اجازه بازی به ما ندادند و ما نتوانستیم بازی روان خود را در زمین پیاده کنیم چون دائماً در بازی وقفه می افتاد.

در مورد خوردن دو گل در مدت زمان کوتاه...
این اتفاق بارها برای ما در این فصل افتاده و آن هم فقط در بازیهای بزرگ، ذکر دلیل برای این مساله دشوار است چون هیچ پاسخ واضحی وجود ندارد، در هر بازی به مشکل متفاوتی بر می خوریم. به این شکل کار را برای خودمان سخت می کنیم. من نمی توانم نگرش و تلاش و روحیه ای که تیم از خودش نشان داد را زیر سوال ببرم ولی شما با خوردن دو گل پیاپی در چنین بازیهای بزرگی کار خود را بسیار بسیار سخت می کنید.

در مورد اینکه آیا اعتقاد دارید آرسنال کار را در جمع چهار تیم به پایان برساند...
من همچنان فکر می کنم این ممکن است و ما برای آن می جنگیم، قطعاً همینگونه خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۹۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰