loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: هر شکستی مانند یک مرگ است!
ونگر: هر شکستی مانند یک مرگ است!

ونگر: هر شکستی مانند یک مرگ است!


با وجود داشتن تجربه 30 ساله در عرصه مربیگری ونگر می گوید شکست در یک بازی هرگز برایش آسان نمی شود اما تاکید می کند که اگر برای یک مربی شکست خوردن ناراحت کننده نباشد آنگاه او در یک شغل اشتباه است.

سرمربی توپچی ها می گوید: " اساساً بهترین لحظات همه بازی های مهمی است که در آن ها برنده می شوید و بدترین لحظه هر شکستی است؛ زیرا من هر شکست را مانند یک مرگ تجربه می کنم.

" برای ادامه دادن و زنده ماندن در این شغل شکست باید شما را بسیار اذیت کند؛ زیرا چیزهای زیادی درمورد خودتان یاد می گیرید. در شغل ما همه شکست ها دردناک هستند."

ونگر معتقد است رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر فصل آینده بازتر خواهد بود اما می گوید دل فوتبال انگلیس برای سر الکس فرگوسن تنگ خواهد شد.

" مطمئناً لیگ برتر ادامه خواهد یافت اما شخصیت بزرگی ( فرگوسن ) بازنشسته شده است و یک خلا در یونایتد ایجاد خواهد کرد اما آن ها یک مربی که در لیگ برتر دارای تجربه است را آورده اند و قطعاً او خوب کار خواهد کرد.

" آن ها شخصیت بزرگی را در منچستر یونایتد از دست داده اند اما تیمشان را در کنار یکدیگر حفظ کرده اند و این مساله به آن ها ثبات لازم برای گذشتن از این دوره را می دهد.

" خب [ در رقابت های داخلی ] تنها یک عنوان وجود دارد و آن لیگ برتر است، بقیه جام های حذفی هستند، قطعاً ما امسال می خواهیم برای لیگ برتر مبارزه کنیم. در انگلیس این رقابت کمی بازتر است و همه شانسی دارند.

" فصل گذشته ما پایان مقتدرانه ای داشتیم می خواهیم این نقطه قوت را به آغاز فصل آینده منتقل کنیم، اگر موفق به انجام این کار شویم شانسی داریم."

قرارداد آرسن ونگر با آرسنال در پایان فصل بعد به اتمام می رسد اما به نظر می رسد که تمدید قراردادش و ادامه حضور او در آرسنال قطعی است و وقتی درمورد زمان بازنشستگی اش از او سال شد اذعان کرد که خودش نیز مطمئن نیست چه موقع بازنشسته خواهد شد.

" نمی دانم دقیقاً کی خواهم مرد بنابراین بسیار سخت است که جواب این سوال را به شما بدهم!" ( با خنده )

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Mirror
بازدید: ۶۳۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰