loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن ونگر: باید شکست سنگین ابتدای فصل در برابر لیورپول را جبران کنیم
آرسن ونگر: باید شکست سنگین ابتدای فصل در برابر لیورپول را جبران کنیم

آرسن ونگر: باید شکست سنگین ابتدای فصل در برابر لیورپول را جبران کنیم

آرسنال در ماه آگوست در ورزشگاه آنفیلد شکست ۴-۰ در برابر لیورپول را متقبل شد و به گفته ی پتر چک و آرسن ونگر طعم تلخ این شکست هنوز همراه آن ها است.

پتر چک آن شکست را یکی از بدترین تجربه های دوران فوتبالش دانست و آرسن ونگر نیز با اشاره به اینکه حس بد آن شکست هنوز همراهش است از بازیکنان خواست تا در بازی پیش رو اشتباهات گذشته را تکرار نکنند و بازی را به نفع خود به پایان برسانند.

آرسن ونگر در این مورد گفت:"وقتی مانند من مدت زیادی در فوتبال باشید حتما اتفاقات تلخی را نیز تجربه خواهید کرد اما قسمت خوب داستان این است که دوباره فرصت جبران دارید.پس باید روی بازی پیش رو در برابر لیورپول تمرکز کنیم و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.کل تیم اعتماد به نفس خوبی دارد و روی بازی متمرکز است، باید با سرعت بازی کنیم و قدر موقعیت هایمان را بدانیم."

اما نکته جالب دیدار جمعه حضور الکس چمبرلین در تیم لیورپول است، چمبرلین که حتی پیش از دیدار لیورپول - آرسنال در ماه آگوست به این تیم لینک شده بعد توسط ونگر به بازی گرفته شد و پس از این شکست سنگین هواداران چمبرلین را مقصر اصلی شکست دانستند، چیزی که آرسن ونگر با آن مخالف است.

ونگر راجع به این موضوع گفت:"این درست نیست که مقصر آن شکست را یک بازیکن بدانیم وقتی همه ی تیم بد بوده است، حتی ما در آنالیز تیم لیورپول نیز اشتباه داشتیم.من الکس را خیلی تحسین میکنم و او خودش هم از این موضوع اطلاع دارد. جدا از همه ی این ها من میخواهم احترام تمام بازیکنانی که زمانی برای ما بازی کرده اند حفظ شود."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : SkySport
بازدید: ۳,۰۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰