loading
در حال بررسی درخواست شما
امری : فکر میکنم رمزی بماند...
امری : فکر میکنم رمزی بماند...

امری : فکر میکنم رمزی بماند...

امری معتقد است  آرون رمزی در آرسنال باقی خواهد ماند. رمزی در این هفته طی مصاحبه‌ای گفته بود مذاکرات از طریق مدیربرنامه‌هایش ادامه دارد و فعلا به توافقی نرسیده‌اند.

بازیکن تیم ملی ولز که فقط 12 ماه با آرسنال قرارداد دارد باید با مشخص شدن تکلیفش در همین چند روز ، پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کند.

امری در مورد رمزی گفت: فوتبال دائما در حرکت است، موضوع ساده‌ای نیست... من به بازی امروز فکر میکنم، سپس به تمرین فردا و در نهایت بازی شنبه و البته یک بازیکن مهم داریم ... آرون رمزی بازیکن مهمی برا به شمار میرود. من میخواهم ارون پیش ما بماند و بازی های خوبش را برای تیم ارائه دهد. در نهایت فکر میکنم که او با ما میماند.

از طرفی امری با گازدیس هم رابطه بسیار خوبی دارد و ظاهرا در حال از دست دادن این دوست و پشتیبان خود در باشگاه است.
در این مورد از امری سوال شد و او چنین گفت: ما هر روز با هم جلسه داریم و در مورد پروژه آرسنال صحبت میکنیم و از اهداف و تقویت خود صحبت میکنیم. من با ورود به باشگاه ، ایوان را شناختم  و در این مدت متوجه شده‌ام شخص بسیار خوبی است و تجربیات فراوانی دارد. من در مورد برنامه‌های دیگر او صحبت نمیکنم، من و ایوان فقط در مورد پروژه آرسنال بحث و تبادل نظر میکنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : SkySports
بازدید: ۱,۱۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰