loading
در حال بررسی درخواست شما
تابستان، آینده و موقعیت قدرتمند باشگاه
تابستان، آینده و موقعیت قدرتمند باشگاه

تابستان، آینده و موقعیت قدرتمند باشگاه

در مورد آینده خودتان...

می خواهم بمانم و به توسعه تیم و باشگاه ادامه دهم. فکر می کنم می توانم این کار را بکنم و باشگاه نیز این گونه فکر می کند بنابراین من نیز با تعهد تمام، تلاش خواهم کرد تا این کار را انجام بدهم.

در مورد این که تمدید قراردادتان نشان می دهد باشگاه به شما ایمان دارد...

بله زیرا باشگاه همواره نشان داده به من ایمان دارد و من از این بابت بسیار سپاسگزارم. ما دوره های فوق العاده را سپری کردیم و همچنین مقاطعی که نیاز بود کنار هم باشیم و هرگاه این پشتیبانی و همبستگی مورد آزمون قرار گرفت واکنش درستی دریافت کردم. فکر می کنم من نیز وفاداری خود نسبت به این باشگاه را نشان داده ام و امیدوارم بتوانیم کمی بیشتر به تاریخ باشگاه اضافه کنیم. من مطئنم که ما می توانیم.

در مورد ساختن تیم بزرگ دیگری در آرسنال...

اکنون زمان ظهور یک تیم بزرگ دیگر فرا رسیده است. این آغاز یک تیم جدید است و من باور دارم قهرمانی در جام حذفی برای این باور بسیار ضروری بود. در کل فصل گذشته نشانه هایی از این که می توانیم تیمی بزرگ باشیم داشتیم و البته حالا مهم است که فصل موفق دیگری داشته باشیم. می دانیم که باید... باید در ماه های ژوئن و جولای موفق باشیم، جایی که شما تیم را تقویت می کنید. این که حالا وضعیت خوبی داریم بسیار مهم است طی دو ماه آینده تا پایان ماه آگوست می توانیم کیفیت بیشتری به تیم اضافه کنیم و با باوری که از قهرمانی در جام حذفی به دست آ<ردیم قدم به فصل بعد بگذاریم.

در مورد این که هواداران انتظار تابستان بزرگی را دارند...

بله می توانند انتظارش را داشته باشند. آن چه می توانم قولش را بدهم این است که ما در بازاری که پر از افرادی است که پول زیادی دارند به سختی کار کنیم. اما ما یک مزیت بزرگ داریم، بازیکنان خواستار پیوستن به ما هستند و اگر کیفیت مناسب را پیدا کنیم مطمئنم می توانیم تیم را تقویت کنیم.

در مورد قرار داشتن باشگاه در موضعی قدرتمند...

باور دارم همین طور است. این حقیقت دارد که ما یک استادیوم جدید ساخته ایم و بخش بزرگی از بدهی خود را پرداخته ایم و آنچه از بدهی باقی مانده مثل سابق زیاد و سنگین نیست. قانون فیرپلی مالی هم در حال اجراست و من امیدوارم تصمیمات دیوانه وار در بازار نقل و انتقالات را متوقف کند. با کنار هم قرار گرفتن این دو من فکر می کنم ما می توانیم در سطحی بالاتر از قبل به رقابت بپردازیم.

در مورد این که حالا نوبت آرسنال است...

برایش می جنگیم، ما می خواهیم چنین لحظاتی را [قهرمانی در جام حذفی] هر سال داشته باشیم. ما نزدیک بودیم و رقابت قهرمانی در لیگ برتر بسیار پایاپای و نزدیک بود و همچنین در جام حذفی که آن را برنده شدیم. وقتی به تیم هایی که در جام حذفی با آنها بازی کردیم نگاه کنید می بینید مسیر بسیار دشواری داشته ایم. در کل فصل ثبات و روحیه ای به یاد ماندنی به نمایش گذاشتیم. در پایان برای قهرمانی در لیگ برتر اندکی کم آوردیم اما لااقل بخشی از کیفیتمان را نشان دادیم.

در مورد پیامتان برای هواداران...

پیام کلی من این است که از حمایتی که از باشگاه به عمل می آید بسیار ممنونم. به واسطه حمایتی که از سراسر جهان درافت می کنیم به باشگاهی عظیم تبدیل شده ایم. شخصا و از طرف همه کسانی که در باشگاه هستند، مدیران، کارکنان و بازیکنان می گویم: به خاطر این حمایت ممنون و سپاسگزاریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۳/۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۱۸۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰