loading
در حال بررسی درخواست شما
خریدهای ژانویه باید محدود شود
خریدهای ژانویه باید محدود شود

خریدهای ژانویه باید محدود شود


نیوکاسل ژانویه در حال ساخت تیم جدیدی است! آنها یوان گوفران، ماپو یانگا ام بیوا، متئو دبوشی را به خدمت گرفته اند و احتمالا طی روزهای آینده موسی سیسوکو و ماسادیو هایدارا قراردادشان را با این تیمرسمی خواهند کرد.

ونگر معتقد است قوانین کنونی اجازه میدهد تا تیمها به صورتی ناعادلانه خودشان را در نیم فصل به کلی تغییر دهند و این برای تیمهای دیگر در بازیهای داخل یا خارج از خانه چندان خوب نیست.

"فکر میکنم پنجره نقل و انتقالات زمستانی کاملا باید بسته شود و یا به نقل و انتقال 2 بازیکن محدود شود.

"برای مثال نیوکاسل. هر تیمی که بازیهایش را مقابل نیوکاسل انجام داده نسبت به تغییرات این تیم بی تفاوت است ولی تیم های دیگر در برابر خریدهای این تیم قرار خواهند گرفت و این برای اینگونه تیمها ناعادلانه خواهد بود.

"شما با تیمی که در دور رفت بازی کردید رو به رو نخواهید شد، بنابراین باور دارم تعداد بازیکن هایی که میتوانید در نیم فصل به خدمت بگیرید باید محدود شود.

"پنجره زمستانی بازار نامناسبی است زیرا تنها تیم هایی که مشکل مالی دارند بازیکنانشان را میفروشند و یا بازیکنانی که از بودن در تیمشان راضی نیستند. بنابراین شرایط با پنجره تابستانی متفاوت است."

ونگر کماکان برای خرید ژانویه در حال رصد بازار است ولی خرید را تنها برای حفظ ظاهر انجام نمیدهد.

"پیغامی که ممکن حرف های من بدهند چندان برایم اهمیت ندارد، چیزی که مهم است کاری است که در زمین فوتبال انجام میدهیم. ظاهر کار هیچ وقت برای من مهم نبوده است.

"من واقع گرا هستم و تنها سوالی که برای من مهم نیست این است که از نظر دیگران چگونه به نظر میرسیم. مهم این است که در زمین فوتبال تا چه اندازه خوب هستیم. آیا میتوانیم توپ را به گردش دربیاوریم؟

"بنابراین تنها به این دلیل که بگویند آنها خرید کردند خرید نخواهیم کرد. ما بازیکنی را میخریم که برای بازی کردن برای ما به اندازه کافی خوب باشد.

"در هر پستی دو بازیکن داریم و این کافی خواهد بود. به این جمع میتوانید بازیکنان جوان را نیز اضافه کنید. ولی اگر بازیکنی با کلاس بالا را در هر پستی پیدا کنیم، هرگز از تقویت تیم امتناع نخواهیم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۱۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰