loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه امری در اولین سفر سنگاپور او
مصاحبه امری در اولین سفر سنگاپور او

مصاحبه امری در اولین سفر سنگاپور او

اونای ، چقدر از اولین تور پیش فصل و بودن در سنگاپور لذت میبری؟
سلام به همه ، این اولین حضور من در سنگاپور است و البته اولین دیدارم با شما مهمانان عزیز. برای من تمامی کسانی که در باشگاه فعالیت میکنند یا کسانی که در خارج از باشگاه به نوعی به ما کمک میکنند مهم هستند .ما در این دو روز دیدار های زیادی با هواداران داشتیم و تلاش میکنیم خاطره‌ی خوبی از خودمان در اینجا به جا بگذاریم . همچنان بر روی زبان انگلیسی ام کار میکنم اما هنوز خیلی خوب نشده است ، دوست دارم بهتر شود و تلاشم را انجام میدهم که هر روز بهتر صحبت کنم تا بتوانم با هواداران بهتر ارتباط برقرار کنم .

اولین احساستان نسبت به بودن در باشگاه آرسنال چیست ؟
آرسنال یک باشگاه بزرگ و با تاریخچه ای شگفت انگیز است و ما تلاش میکنیم در زمان حال آینده را بسازیم .آرسنال یک باشگاه انگلیسی در لندن است اما هر روز که میگذرد هوادارنمان را در گوشه کنار دنیا میبینم که از ما حمایت میکنند . من خیلی هیجان زده و خوشحال هستم و میخواهم به هوادارانمان بگویم که به این باشگاه متعهد هستم . هر روز که از خواب بیدار میشوم به این فکر میکنم که امروز باید خوب تمرین کنیم تا با بیشترین آمادگی در مسابقات حضور پیدا کنیم . تمرکز تک تک بازیکنان و کادر فنی تیم بر روی اولین مسابقه ی لیگ در برابر منچستر سیتی است .

چقدر برای بازی اول لیگ در برابر منچستر سیتی آماده هستید
تمام کسانی که در باشگاه هستند به سختی تلاش میکنند تا تیم با حداکثر توان در برابر منچستر سیتی حضور پیدا کند و نمایش خوبی داشته باشیم .
منچستر سیتی یک رقیب بسیار سر سخت است و ما به دنبال کسب یک نتیجه ی خوب در بازی اولمان در ورزشگاه امارات هستیم . من اطمینان دارم که میتوانیم در مقابل تیم های بزرگ عملکرد خوبی دلشته باشیم .


سبک بازی تیم را چگونه میتوانید شرح دهید
در هر بازی ما از بازیکنان میخواهیم تا با تعهد و جنگندگی برای پیروزی بجنگند ، میخواهیم بازیکنانمان نشان دهند که میخواهند پیروز مسابقه باشند . میخواهیم تیم برتر باشیم و با سبک خاص خودمان بازی کنیم . بازیکنانمان وقتی صاحب توپ هستند موقعیت سازی کنند و وقتی توپ در اختیار تیم رقیب است با تلاش زیاد سریع توپ را پس بگیرند . میخواهیم که بازیکنانمان با توپ یا بدون توپ سرشار از انرژی و انگیزه باشند و برای پیروزی بجنگند .


از امری در مورد نقل و انتقالات نیز سوال پرسیده شد ...

قانون بسته شدن نقل و انتقالات در 9 آگوست ...
من از آن استقبال میکنم و از آن راضی هستم. با شروع مسابقات باید نقل و انتقالات پایان یابد. این اتفاق در المان، اسپانیا و ایتالیا رخ نمیدهد و من فکر میکنم این اتفاق خوبی است.


خریدهای بیشتر ...
من از شرایط کار با باشگاه بسیار راضی هستم. همه چیز خوب پیش میرود و سعی میکنیم تا خریدهای بیشتری داشته باشیم. دفعه قبل هم گفته بودم که اگر بتوانیم یک بازیکن دیگر را میخریم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰