loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از تساوی مقابل یونایتد
مصاحبه ونگر پس از تساوی مقابل یونایتد

مصاحبه ونگر پس از تساوی مقابل یونایتد


در مورد بازی...
بازی با کیفیتی بود که حساسیت زیادی هم داشت. به اعتقاد من در نیمه اول سوار بازی بودیم و اینکه به آن شکل گل تساوی را دریافت کردیم نا امید کننده بود. چرا؟ چون آن گل ما را در موقعیتی قرار داد که باید در نیمه دوم به شدت باز بازی می کردیم و با تمام قوا حمله می کردیم و در بعضی صحنه ها هم این کار را انجام دادیم، البته بیشتر با اتکا به بازی قدرتی نه بازی تکنیکی. همچنین فرصت ضد حمله را به آنها دادیم و ممکن بود به همین خاطر بازنده بازی باشیم. به نظر من گل تساوی نقش زیادی در این بازی داشت چون ما را در موقعیت دشواری قرار داد. در مجموع فقط می توانم از بازیکنانم به خاطر تلاشی که کردند و تحرک و اشتیاقی که از خودشان نشان دادند تمجید کنم. اگر بتوانیم این خصوصیات را در سایر بازیها نیز داشته باشیم شانس داریم تا کار را در جایی که می خواهیم تمام کنیم.

در مورد ارزش این یک امتیاز...
اگر بقیه بازیهایمان را ببریم این یک امتیاز کافی خواهد بود. من متقاعد شده ام که کار را در جمع چهار تیم تمام خواهیم کرد ولی دیگر جایی برای امتیاز از دست دادن نداریم. این موضوع برای سایر تیمها نیز صدق می کند.

در مورد اشتباه سانیا در صحنه پنالتی...
نه، او به من نگفت به چه چیزی فکر می کرده است. او امشب خیلی ناراحت است، او پسری است که در هر بازی تمام تلاشش را می کند. به نظر من او یک پاس بد داد که این ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد، پس از آن شاید کمی هول شد و شاید می خواست خیلی زود اشتباهش را جبران کند و تصمیم به تکل زدن گرفت. او در بازیهای زیادی ما را نجات داده ولی متاسفانه در این بازی این اتفاق افتاد.

در مورد یک شروع طوفانی...
از نظر روانی بیش از اینکه به تونل افتخار فکر کنیم روی همین موضوع آماده شده بودیم. اگر تونل افتخار به ما در شروع خوب بازی کمک کرده باشد قول می دهم هر هفته این کار را انجام دهیم!

در مورد واکنش هواداران به ونپرسی...
بله، فکر می کنم این یک واکنش ناشی از عشقی ناکام بود. چون وقتی او در اینجا بود با چنین استقبالی رو به رو نمی شد، هواداران عاشق او بودند. پس واکنش امروز آنها به خاطر این بود که آنها از عشقشان نا امید شده بودند.

در مورد گلزنی ونپرسی در بازگشتش...
به نظر من او گل نزده است چون گلش پنالتی بود! البته این یک گل حساب می شود ولی کاملاً یک گل نیست. وقتی شما یک بازیکن گلزن را می خرید به این موضوع نگاه می کنید که او چند گل از روی نقطه پنالتی زده و چند گل در جریان بازی. به هر حال او ضربه پنالتی اش را خیلی خوب زد. وقتی تصمیم گرفت ضربه پنالتی را بزند 80 درصد مطمئن بودم که آن را گل می کند. او پنالتی زن ما بود و می دانم که در این کار خیلی خوب است، او در خیلی کارهای دیگر هم بسیار خوب است، رابین ونپرسی.

در مورد صحبت با ونپرسی پس از بازی...
او الان در رختکن ماست، چون غدایی که ما در رختکن می دهیم از غذای آنها بهتر است! کسانی که برای پنج سال کنار هم بازی می کنند با هم رابطه خوبی برقرار می کنند. آنها فقط در بازی می جنگند، فکر می کنم مدافعان ما اصلاً اجازه کار به او ندادند، ما تعهد خوبی از خودمان نشان دادیم. به نظرم دو مدافع میانی ما بسیار خوب کار کردند.

در مورد خوشحالی نکردن ونپرسی...
بله، این هم نوعی از رفتار بازیکنان فوتبال در انگلستان است. اگر بازیکنی در این شرایط خوشحالی هم بکند من تعجب نمی کنم چون او در درون خودش خوشحال است.

در مورد احترامی که در پایان بازی وجود داشت...
ما دو رقیب هستیم. ببینید، در نهایت ما تصمیم گرفتیم که او را بفروشیم. ما رقیب هستیم، شما از ما می خواهید برای تیم قهرمان تونل افتخار درست کنیم، پس از آن باید انتظار داشته باشید در پایان بازی هم این احترام وجود داشته باشد. شما می خواهید همه در طول 90 دقیقه هر چه در توان دارند بگذارند و پس از پایان بازی همه می توانند با هم خوش و بش کنند.

در مورد رقابت بر سر حضور در جمع چهار تیم...
جایی برای امتیاز دادن نداریم. می دانیم که در موقعیتی هستیم که نمی توانیم امتیازی از دست بدهیم.

در مورد برنامه های فرگوسن برای نقل و انتقالات...
نمی دانم ولی او بازیکنانش را از ما نخواهد خرید!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۵۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰