loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: تاثیر بازی های باقی مانده در برنامه های من
ونگر: تاثیر بازی های باقی مانده در برنامه های من

ونگر: تاثیر بازی های باقی مانده در برنامه های من

توپچی ها رقابت سختی با تیم های چلسی، تاتنهام و اورتون برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و صعود به لیگ قهرمانان دارند و ونگر در آستانه دیدار مقابل ریدینگ به شاگردان می گوید که آن ها باید در بازی های باقی مانده فصل ثابت کنند که شایسته جایگاهشان در ترکیب تیمش هستند.

سرمربی می گوید: " بله، این برای آن ها یک چالش است. ما 5 ملی پوش انگلیسی و 22 ملی پوش داریم، بنابراین باید عملکردمان را آنالیز کنیم، انچه در نگرشمان و نگرش من تعیین کننده خواهد بود این است که از حالا تا پایان فصل چه عملکردی داریم.

" بسیاری از مردم درمورد نقل و انتقالات صحبت می کنند اما ما به طور ویژه کسی را مدنظر نداریم، چیزی که مهم است این است که چگونه فصل را به اتمام می رسانیم، تا چه اندازه خوب بازی می کنیم و در پایان فصل تصمیم می گیریم که چه کسی را بخریم و چه کسی را بفروشیم، این مساله تحت تاثیر روشی که در 9 دیدار آخرمان بازی می کنیم قرار خواهد گرفت."

آرسنال خودش را در وضعیتی مشابه فصل قبل برای حضور در جمع چهار تیم برتر می بیند اما به دستاورد بیشتری نخواهد رسید، ونگر با وجود اینکه نشانه های مثبتی می بیند اما مثل همیشه خواهان چیزهای بیشتری است.

" آنچه که واضح است این است که ما برای قهرمانی مبارزه نمی کنیم، برای سایر موارد ( حضور در جمع چهار تیم برتر ) بسیار نزدیک هستیم و در حقیقت منچستر یونایتد از سایر تیم ها فاصله گرفته اما هیچ کس نمی داند چرا و چگونه.

" آنچه که واضح است این است که ما نتایجی که انتظار نمی رفت را داشته ایم؛ برفورد و بلکبرن اما به طور کلی باید بگویم که نگرش تیم فوق العاده بوده و زمانی که همه در دسترس هستند تیم قدرتمندی داریم.

" آن ها شرایط دشواری را پشت سر گذاشته اند و به خوبی به آن واکنش نشان داده اند به طور مثال پس از شکست مقابل بلکبرن، بایرن و تاتنهام قدرت ذهنی خود را نشان داده اند.

" ممکن است ترسیده باشند که تیم متلاشی شود اما مقابل بایرن و سوانزی واکنش قدرتمندی نشان دادیم و ثابت کردیم که تیم به لحاظ ذهنی قوی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۱۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰