loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ترکیب کم تعداد اما بسیار متوازنی دارم
ونگر: ترکیب کم تعداد اما بسیار متوازنی دارم

ونگر: ترکیب کم تعداد اما بسیار متوازنی دارم


توپچی ها یک شنبه در جام حذفی به میدان خواهند رفت و گمانه زنی هایی وجود دارد که سرمربی در آستانه مسابقه چهارشنبه مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان به تعدادی از بازیکنان تیمش استراحت خواهد داد.

او در این باره گفت: " مقابل لیورپول یک تیم با فرصتی خوب را بازی می دهم، با شانسی برای صعود. هنوز نمی دانم که به یک یا دو یا سه بازیکن استراحت خواهم داد، مسلماً ما فقط باید روی یک مورد تمرکز کنیم که آن بردن بازی است.

" اگر به تعداد بازیکنانی که استفاده کرده ایم نگاه کنید می بینید که چرخش بسیار خوبی در ترکیب داشته ایم. به تمام بازیکنان در یک سطح اعتماد دارم.

" به عنوان مثال جنکینسون نزد من بازیکن با ارزشی است اما سانیا کمی تجربه بیشتری دارد بنابراین زمانی که وارد مسابقه ای با فشار بیشتر می شویم گاهی اوقات بازیکن باتجربه را در اولویت قرار می دهم.

" اما به تمام بازیکنانم در یک سطح اطمینان دارم، من ترکیب کم تعداد اما بسیار متوزانی دارم."

با توجه به اینکه سانتی کازورلا احتمالاً به دلیل بیماری بازی مقابل لیورپول را از می دهد ونگر خوشحال است که متیو فلامینی از محرومیت برگشته است.

" در حال حاضر رمزی را نداریم و اگر کازورلا هم دسترس نباشد آنگاه در خط میانی تا حدودی کم تعداد هستیم بنابراین بازگشت فلامینی خوشایند است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰