loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: جام جهانی بدون انگلیس معنا ندارد
ونگر: جام جهانی بدون انگلیس معنا ندارد

ونگر: جام جهانی بدون انگلیس معنا ندارد


سه شیرها برای صعود مستقیم به جام جهانی 2014 به دو پیروزی در آخرین بازی های خود مقابل مونته نگرو و لهستان نیاز داشتند و شاگردان روی هاجسون موفق شدند با انجام آن بالاتر از اوکراین قرار بگیرند و به جام جهانی صعود کنند.

آرسن ونگر معتقد است جام جهانی در برزیل با حضور انگلیس جذاب تر خواهد بود.

" در مجموع انگلیس در روش مثبتی از یک دوره استرس زا خارج شد.

" برای روی هاجسون بسیار خوشحالم؛ زیرا می دانم که در اینجا قضات ها درمورد تیم ملی چقدر می تواند تند و ناملایم باشد، جام جهانی بدون انگلیس جام جهانی نیست. آن ها در دو بازی آخر خود خوب عمل کردند؛ زیرا مونته نگرو و لهستان حریفان دشواری هستند."

کشور خود آرسن ونگر یعنی فرانسه برای صعود به جام جهانی باید در دور پلی-آف تلاش کند.

" فرانسه در گروهش دوم شد، آن ها در حال پیشرفت هستند و نتایج اخیرشان مثبت بوده است. در گروهشان اسپانیا را داشتند و با 19 امتیاز و 3 امتیاز کم تر نسبت به اسپانیا پشت سر آن ها قرار گرفتند؛ همان چیزی که انتظار می رفت.

" آن ها در وضعیت سختی قرار دارند، در قرعه کشی می توانند مقابل کرواسی، پرتغال، یونان و یا اوکراین قرار بگیرند، پرتغال حریف بسیار دشواری است که ممکن است مقابلش قرار بگیرند اما سه تیم دیگر نیز حریفان سختی هستند.

" آلمان بدون هیچ شگفتی ای کارش را انجام داد، آن ها در جام جهانی یکی از مدعیان خواهند بود. باید یک تبریک ویژه به بلژیک گفت که همه را شگفت زده کرد، آن ها در گروه سختی قرار داشتند اما کاملاً فوق العاده بودند.

" نکته مثبت در این بازی ها ولز بود؛ زیرا ما آرون رمزی را داریم که در خانه بلژیک گلزنی کرد و من خوشحالم که او با روحیه ای خوب برمیگردد. ولز در بازی نخست خود پیروز شد و در خانه بلژیک مساوی کرد.

" در مجموع شگفتی خاصی وجود نداشت، شاید این حقیقت که اروگوئه هنوز صعود نکرده است اما آن ها مقابل اردن بازی خواهند کرد، آن ها شانس خوبی برای صعود دارند. بنابراین در برزیل باید تمام کشورهای بزرگ را به منظور رقابت برای جام جهانی داشته باشید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۲۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰