loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: حضور هیچ کس در ترکیب اصلی تضمین شده نیست
ونگر: حضور هیچ کس در ترکیب اصلی تضمین شده نیست

ونگر: حضور هیچ کس در ترکیب اصلی تضمین شده نیست


آرسنال دیروز با پیروزی 1-3 در خانه فولام به نخستین پیروزی خود در این فصل لیگ برتر دست یافت، این پیروزی فقط 3 روز پس از پیروزی 0-3 مقابل فنرباغچه در ترکیه به دست آمد.

اگرچه نام های بزرگی به آرسنال لینک شده اند اما ونگر تاکید دارد هر بازیکنی که به تیم ملحق شود باید برای جایگاهش در ترکیب اصلی مبارزه کند.

" درست است، ممکن است بازیکن جدیدی که به ما ملحق می شود هر هفته در ترکیب ثابت قرار نگیرد. ممکن است ما در وضعیتی باشیم که بازیکن بزرگی را جذب کنیم و او بازی نکند.

" آنچه که در شغل ما خوب است این است که فقط پیرامون کیفیت است، غالباً کیفیت با قیمت مرتبط است اما نه همیشه."

آرسنال دیروز در ورزشگاه کریون کاتج نمایش برجسته ای داشت اما ونگر قبول ندارد که بازیکنانش به خاطر ترس از دست دادن جایگاهشان در ترکیب تیم سطح بازی خود را بالا برده اند.

" به عقیده من بازیکنانم به این خاطر اینچنین بازی می کنند که از سبک بازی تیم لذت می برند و به این خاطر که آن ها جاه طلب هستند - می خواهند در لیگ قهرمان شوند. همچنین بازیکنان نیز می خواهند که ترکیبمان تقویت شود.

" زمانی که بازی آن ها را می بینید متوجه می شوید که از بازی کردن با هم لذت می برند، همچنین این نخستین سالی است که بازیکنی را از دست نداده ایم، به خاطر از دست دادن بازیکنانمان ضربه روحی نخورده ایم. اگر بتوانیم یکی دو بازیکن و حتی سه بازیکن را جذب کنیم این کار را انجام خواهیم داد. در حال حاضر فکر نمی کنم به خاطر ترس بازیکنان از از دست دادن جایگاهشان اینطور بازی می کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰