loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: در تیم هیچ تردیدی وجود ندارد
ونگر: در تیم هیچ تردیدی وجود ندارد

ونگر: در تیم هیچ تردیدی وجود ندارد


آرسنال دو هفته قبل در ورزشگاه امارات مقابل اورتون متوقف شد و پس از آن متحمل دو شکست متوالی مقابل ناپولی و منچستر سیتی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر شد.

با این حال پس از این سه دیدار توپچی ها ضمن صعود به جمع ۱٦ تیم برتر لیگ قهرمانان در صورت پیروزی مقابل چلسی در این هفته می توانند دوباره به صدر جدول لیگ برتر بازگردند و ونگر مطمئن است تیمش که اکنون استراحت خوبی داشته می تواند به این مساله واکنش نشان دهد.

" ما سه نتیجه مایوس کننده کسب کردیم؛ اورتون، ناپولی و منچستر سیتی، به همین دلیل [ این نتایج ] کافی است.

" من احساس نمی کنم که تردید وارد تیممان شده باشد، ما در شرایط سخت تری هم بوده ایم. بازی کردن مقابل اورتون در روز یک شنبه، چهارشنبه مقابل ناپولی و ساعت ۱۲:۴۵ شنبه در خانه سیتی... می دانستم که در خانه سیتی در جایی دچار مشکل می شویم. همچنین ما هر دو هفته قبل از آن هم سه بازی داشته ایم.

" بازیکنان تغییر نکرده اند، آن ها متمرکزند. ما مقابل اورتون متوقف شدیم اما در واقع در شش روز سه بازی بزرگ انجام دادیم و این سخت بود."

مسوت اوزیل که در سه بازی اخیر تیمش یک گل زده و یک پاس گل داده است نخستین فصل فوتبالی خود را بدون داشتن استراحت در تعطیلات سال نو تجربه خواهد کرد.

" در برخی از مقاطع فصل به او استراحت خواهم داد اما نه در بازی دوشنبه شب مقابل چلسی.

" زمانی که ینس لمن از آلمان به اینجا آمد این مشکل را درمورد او داشتیم، در نخستین فصل می توانستید احساس کنید که او باید خود را وفق دهد. اوزیل بازی های زیادی انجام داده اما در حال حاضر ما وقفه کوتاه مدت و کمی استراحت داشته ایم و امیدوارم نیروی خود را بازیافته باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰