loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: شانس خرید یک بازیکن ۸۰ به ۲۰ است
ونگر: شانس خرید یک بازیکن ۸۰ به ۲۰ است

ونگر: شانس خرید یک بازیکن ۸۰ به ۲۰ است


در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مهاجمان زیادی به آرسنال لینک شده اند اما ونگر می گوید بعید است که مهاجمی به تیم اضافه شود و به جای آن با توجه به مصدومیت ها و محرومیت های هافبک ها می خواهد هافبک دیگری را به عنوان پوششی برای خط میانی جذب کند.

" احتمال پیوستن بازیکن جدید به باشگاه ۸۰ به ۲۰ است. در پنجره نقل و انتقالات همیشه امید وجود دارد، به نظر می رسد کمی سطح و مصنوعی باشد.

" واقعیت این است که ما در موقعیت قدرتمندی در لیگ هستیم و نمی دانم چرا باید احساس سقوط و ناامیدی داشته باشیم، ما در جایی هستیم که کسی انتظار نداشت در آن باشیم بنابراین باید متمرکز باشیم، افتخار کنیم و جاه طلبی لازم را برای خوب تمام کردن فصل داشته باشیم.

" نتایج با بازار نقل و انتقالات زمستانی کسب نشده، آن ها با عملکردمان در میدان مسابقه کسب شده است. از این نظر نشان داده ایم که کاملاً توان رقابت را داریم. اکنون کمی کم تعداد هستیم اما مطمئنم که می توانیم امروز چیزی انجام دهیم.

" این می تواند اتفاق بیافتد، هنوز تلاش می کنیم تا حداقل یک نفر را جذب کنیم؛ زیرا با کارت قرمز فلامینی، مشکل پیش آمده برای رمزی و این واقعیت که ویلشر در دسترس نیست و امیدوارم کوتاه مدت باشد تا حدودی ضربه خوردیم. در قسمتی که بازیکنان زیادی داشتیم ناگهان با کمبود نفرات مواجه شده ایم."

درحالی گمانه زنی های زیادی در مورد انتقال یولیان دراکسلر مهاجم شالکه به آرسنال وجود داشت ونگر تاکید می کند که در این ماه این اتفاق نخواهد افتاد.

" وضعیت دراکسلر توسط روزنامه ها ایجاد شده بود نه توسط من. شما از من سوال می کنید که آن وضعیت چیست؟ من می گویم در این مورد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، او در شالکه خواهد ماند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰