loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، نقل و انتقالات و رمزی
پیروزی، نقل و انتقالات و رمزی

پیروزی، نقل و انتقالات و رمزی


درمورد اهمیت پیروزی مقابل فولام...
هفته خوبی داشتیم؛ زیرا بازی دشواری مقابل فنرباغچه انجام دادیم و امروز نیز بازی خوبی داشتیم. در روشی که می خواستیم بازی کردیم؛ چرا که فرصت هایی خلق کردیم. در آغاز بازی شزنی یک واکنش فوق العاده داشت اما پس از آن احساس کردیم کنترل بازی را به طور پیوسته در اختیار داریم.


درمورد اینکه آیا از سفرهای میان هفته تیم نگران بودید...
هرگز نمی دانید که به یک بازی با آن شدت چگونه واکنش نشان می دهید. شاید نتیجه مثبتی که در آنجا کسب کردیم امروز کمکمان کرد، جنبه ذهنی ما خستگی موجود را از بین برد. زمانی که آن ها بازی را 1-3 کردند کمی نگران شدم اما در مجموع شاهد بازی خوبی بودیم.


درمورد سبک ( امروز ) بازی آرسنال...
امروز کمی سبک بازی خود را تغییر دادیم اما هربار که توپ را دوباره می گرفتیم بسیار خطرناک ظاهر می شدیم، این مساله قابل توجه بود؛ زیرا ما ترکیب خوبی از صبر و سرعت را در بازی خود داشتیم و امروز آن مثبت بود. امروز شکل تیم را تغییر دادم؛ زیرا به جک استراحت دادم. ما با چهار مدافع و شش بازیکن هجومی بازی کردیم بنابراین باید بسته تر بازی می کردیم اما البته زمانی که توپ را در اختیار داشتیم همواره خطرناک به نظر می رسیدیم.


درمورد پودولسکی...
برای او خوشحالم؛ زیرا اخیراً بازی های زیادی را از ابتدا انجام نداده بود و این بیشتر به خاطر ترکیبی بود که تعادل ایجاد میکرد و نه به دلیل عملکرد فنی او. از عملکردش راضی هستم؛ زیرا او با روحیه زیادی بازی می کند و می تواند گلزنی کند. در تیم همه عاشق لوکاس هستند و من نیز می خواهم او را حفظ کنم. یک بازیکن وقتی بازی نمی کند خوشحال نیست و او اخیراً همیشه از ابتدا کار را شروع نکرده است اما اگر به رکورد گلزنی او و ژیرو نگاه کنید متوجه می شوید که بسیار خوب است.


درمورد فرم خوب ژیرو...
فصل دومش همواره بهتر از فصل اولش است، همچنین می توانستید ببینید که امروز از نظر فنی نیز کاملاً تاثیر گذار بود. حضور فیزیکی او در جلوی زمین بسیار مهم است و فکر می کنم به نظر می رسد که نسبت به سال گذشته اعتماد به نفس بیشتری دارد.


درمورد اینکه آیا در دیدار مقابل فنرباغچه به بازیکنی استراحت می دهید یا خیر...
نه، فقط سعی خواهیم کردیم که در دیدار سه شنبه پیروز شویم. برایمان مهم است که کار را تمام کنیم و به خوبی روی آن تمرکز کنیم، گام بزرگی را برداشته ایم اما این پایان کار نیست. اکنون می خواهیم کار را تمام کنیم؛ زیرا این بازی بخش بزرگی از فصل ماست، مرحله گروهی لیگ قهرمانان بسیار مهم است. سه شنبه شب به بازیکنان استراحت نمی دهم، مطمئناً نه.


درمورد اینکه آیا این نتایج برنامه نقل و انتقالات شما را تغییر می دهد...
نه، شاید فقط تا حدودی کم تر زیر فشار رسانه ها باشیم اما آن به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد. از آنچه که می خواهم انجام دهم دقیقاً آگاهم و آن تغییر نخواهد کرد.


درمورد اینکه آیا قرار نگرفتن کابای در ترکیب نیوکاسل ربطی به فعالیت آرسنال دارد...
نه.


درمورد اینکه آیا پیشنهاد دیگری برای کابای فرستاده اید...
نه.


درمورد اینکه آیا قبل از دیدار مقابل فنرباغچه ترکیب را تقویت خواهید کرد...
قبل از بازی با فنرباغچه؟ نه.


درمورد اینکه آیا پیش از آخر هفته تیم را تقویت خواهید کرد یا خیر...
قبل از هفته آینده؟ ممکن است. راستش فقط من نمی توانم تصمیم بگیرم؛ زیرا باشگاه هایی که بازیکنان را می فروشند نیز باید تصمیم بگیرند. ما در بازار هستیم، شما این را می دانید، می دانم که انتظار شنیدن خبرهایی را از تیم ما داریم. سعی خواهیم کرد که خبرهایی را به شما بدهیم اما در حال حاضر چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد.


درمورد افزایش اعتماد به نفس رمزی...
برای آن خوشحالم، در طول دوره نقل و انتقالات مردم به اندازه ای روی این موضوع که چه کسی جذب می شود تمرکز می کنند که فرموش می کنند بازیکنان ما چقدر خوب هستند. شخصی به من گفت که مقاله جالبی در یک روزنامه وجود دارد، شخصاً آن را نخوانده ام بنابراین نمی توانم تضمین بدهم دقیقاً چیزی که می گویم در آن وجود دارد اما ظاهراً گفته بوده: ' ما بازیکنان جدیدی جذب نمی کنیم اما از طرف دیگر می گویند که بازیکنان انگلیسی فرصت بازی کردن در لیگ برتر را به دست نمی آودند.' اگر به تیم امروز ما نگاه کنید جنکینسون را می بینید که یک فرصت به دست آورد، ولکات از ابتدا بازی کرد، رمزی، ویلشر و گیبس را دارید - همه بازیکنان بریتانیایی هستند که فرصتی به آن ها داده ایم. گاهی اوقات باید برای آن به ما اعتبار بدهید.


درمورد رمزی...
رمزی بازیکن جوانی است، یک سال پیش او به شدت زیر نگاه ها و برسی مردم بود، آن ها تردیدهای زیادی درمورد او داشتند اما معتقدم او به خاطر مسیری که در آن پیشرفت کرده شایسته اعتبار زیادی است. ما نیز شایسته مقداری اعتبار هستیم؛ زیرا به پیشرفت و باور به او ادامه دادیم.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰