loading
در حال بررسی درخواست شما
اسپانیا ضعیف تر شده اما هنوز مدعی است
اسپانیا ضعیف تر شده اما هنوز مدعی است

اسپانیا ضعیف تر شده اما هنوز مدعی است

آرسن ونگر معتقد است اسپانیا نسبت به تیم یورو 2008 ضعیف تر شده اما تاکید می کند آن ها هنوز هم در این رقابت ها مدعی هستند.

ماتادورها در رقابت های یورو 12 کارلوس پویول بازیکن با تحربه خود و همچنین داوید ویا آقای گل دوره قبلی این رقابت ها را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

ونگر اذعان می کند شاید تیم دل بوسکه به قدرتمندی گذشته نباشد اما می گوید هنوز هم یک تهدید بزرگ هستند.

" آن ها ضعیف تر شده اند، من معتقدم در مقایسه با چهارسال قبل و دو سال قبل ضعیف تر شده اند.

" آن ها کارلوس پویول را در اختیار ندارند. بیایید جام جهانی را به یاد بیاوریم؛ شاید او بازیکنی باشد که زیاد به چشم نیاید اما گل او در دیدار نیمه نهایی باعث صعود تیمش به فینال شد. او کاملا به تیم شما جنبه های مبارزه را می دهد.

" همچنین آن ها با در اختیار نداشتن داوید ویا ضعیف تر شده اند، او کسی است که همیشه گل های مهم به ثمر می رساند. فرناندو تورس اعتماد به نفسش کاهش یافته زیرا نسبت به زمانی که در لیورپول بود در چلسی بازی های زیادی انجام نداده، جایی که او یک نیروی فوق العاده بود.

" بنابراین شما می توانید بگویید که آن ها در دو منطقه بسیار مهم قدرتمند به نظر نمی رسند. در خط میانی هنوز بهترین تیم جهان هستند اما نداشتن پویول و این واقعیت که مهاجمانشان بهترین نیستند می تواند به ضرر آن ها تمام شود.

" اما آن ها هنوز مدعی هستند، چیزهایی را از دست داده اند اما ترکیب کاملی دارند هرچند که نسبت به تعادل این نمی تواند کامل باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰