loading
در حال بررسی درخواست شما
هراسی از اسپانیا نداشتیم
هراسی از اسپانیا نداشتیم

هراسی از اسپانیا نداشتیم


انگلستان با شکست اوکراین و به لطف باخت فرنسه برابر سوئد به عنوان تیم نخست راهی دور یک چهارم شد و فرانسه را راهی دیدار برابر مدافع عنوان قهرمانی کرد.
ولکات میگوید اعتماد به نفس انگلستان پس از هر بازی بیشتر شده و حالا آنها هراسی از هیچ کدام از تیمها ندارند.

"آیا میخواستیم که با اسپانیا رو در رو نشویم؟ فکر میکنم مهم نبود که اینگونه شود یا نه. با هر تیمی که رو به رو شوید بازی سختی خواهد بود. بازی کردن با قهرمان جهان و اروپا همیشه سخت خواهد بود ولی حالا پذیرای هر تیمی خواهیم بود.
"بازی با ایتالیا دشوار خواهد بود ولی ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و فکر میکنم میتوانیم صعود کنیم. فکر میکنم به این باور رسیده ام که میتوانیم با شیوه ای که بازی میکنیم هر تیمی را شکست دهیم.
"اگر بهترین عملکردمان را ارائه کنیم٬ چه کسی میداند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ هر چیزی ممکن است. ما خوب دفاع کرده ایم٬ همیشه میدانستیم که میتوانیم گل بزنیم و اگر بتوانیم دروازه مان را بسته نگه داریم٬ قطعا پیروز خواهیم شد.
"هنوز چیزهای زیادی از ایتالیا را ندیده ایم. آنها بازیکنانی با کلاس جهانی دارند و همچنین بازیکنانی که میتوانند از روی نیمکت به بازی آمده و تفاوت ایجاد کنند. البته فکر میکنم که بهتر است فعلا نگران این موضوع نباشیم.
"فکر میکنم که نیاز داریم آسوده باشیم٬ از لحاظ فکری استراحت کنیم و یک روز استراحت بیشتر به دلیل بازی در یکشنبه٬ بسیار خوب خواهد بود. هدف ما این است که بازی به بازی پیش برویم و این راهکار تا کنون جواب داده است. همه بازیکنان کارشان را خوب انجام میدهند و به یکدیگر اطمینان دارند که بسیار مهم است.
"آیا میتوانیم قهرمان شویم؟ اینطور فکر نخواهیم کرد. شانس بسیار خوبی داریم ولی تیمهای دیگر نیز این شانس را دارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۷۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰