loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی در شب شکست هلند گلزنی کرد
ون پرسی در شب شکست هلند گلزنی کرد

ون پرسی در شب شکست هلند گلزنی کرد

 لوکاس پدولسکی آماده برای حضور در بین هشت تیم برتر یورو2012 ولی ون پرسی در آستانه وداع زود هنگام با یورو2012.

 بازیکنان نامی آرسنال چهارشنبه شب پس مسابقه آلمان و هلند ورزشگاه متالیست شهر خارکیف را با روحیه ای متفاوت از هم  ترک کردند.

رابین ون پرسی با دریافت پاسی خوب توانست یک ضربه رعداسا با پای راست خود دروازه مانوئل نویر را باز کند ولی این گل هرچند زیبا بود ولی برای نجات از خارکیف کمی دور بود.

 ماریو گومز مهاجم آلمانی صدمات زیادی به تیم ملی هلند زد و در دقایه 24 و با ظرافت تمام روی پاس باستین شواین اشتایگر که مدافعین هلند را درهم ریخته بود موفق به زدن گل اول خودش و تیمش در این دیدار شد.

مشابه همین گل بار دیگر در دقیقه 38 بازی گومز اینبار کار را بهتر تمام کرد , توپی را که از طرف گوشه راست محوطه جریمه حمل میکرد را به دروازه مارتین استکلنبرگ رساند و توپ را به گوشه مخالف دروازه چسباند.

هلند این دیدار را خیلی خوب آغاز کرد و ون پرسی از دو موقعیتی که به دست آورد به خوبی استفاده نکرد ولی  مدافعین هلندی خوب کار نکردند و دچار اشتباهاتی موقع مانور های مسعوت اوزیل میشدند و همینطور هولگر بادشتوبر هم وظایف دفاعی خود را رفته رفته بهتر انجام میداد و هم جای خالی اوزیل را که به جلو میرفت پر میکرد.

اما پس از استراحت بین نیمه با امدن رافائل ون در فارت به جای مارک ون بومل وضعیت تیمی هلند بهتر شد که باعث شد تیم عقب کشیده هلند رو به جلو بازی کند و آلمان را در خط دفاعی خودش نگه دارد.

 مهاجم آرسنال با یک چرخش در بین مدافعین آلمان و چند قدمی دریبل زدن به تور ناگهانی شوتی سرکشی را با پای راست روانه دروازه نویر کرد که باعث باز شدن دروازه تیم ملی آلمان در 17 دقیقه مانده به پایان بازی شد.

پس از آن هلندی ها آلمان ها را برای به تساوی کشاندن بازی تحت فشار قرار دادند که موفق به این کار نشدند و بالاخره به پیروزی که سزاوارش بودند دست یافتند.

آلمان تنها به یک امتیاز از بازی با دانمارک نیاز دارد تا به عنوان تیم نخست به مرحله بعد سعود کند اما هلندی ها باید در برار پرتغال پیروز شوند و آلمان هم دانمارک را ببرد تا به مرحله بعد صعود کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۵
به قلم ♥Arsenal♥
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰