loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی آرسنال - ورسکلا ( لیگ اروپا - هفته پنج مرحله گروهی)
پیش بازی آرسنال - ورسکلا ( لیگ اروپا - هفته پنج مرحله گروهی)

پیش بازی آرسنال - ورسکلا ( لیگ اروپا - هفته پنج مرحله گروهی)

استفان لیخشناینر با وجود اینکه هنوز اخباری از بدست آوردن سلامتی کامل پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ او، مخابره نشده است، اما در تمرینات گروهی حضور یافته است و با تیم به اوکراین سفر کرده است.
پس از ایجاد وضعیت خاص سیاسی اوکراین و اعلام حکومت نظامی در برخی از مناطق اوکراین، بازی آرسنال و ورسکلا از پولتاوا به کیف منتقل شد و با وجود اینکه باشگاه ورسکلا پولتاوا گفته بود که ممکن است بدلیل انتقال بازی به پایتخت، نتواند در بازی حاضر شود، ولی بازی امشب با حضور هر دو تیم برگزار خواهد شد.
 
آرسنال در حال حاضر با 3 امتیاز اختلاف در صدر گروه E قرار دارد و صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرده است، البته هنوز صدرنشینی آنها در گروه قطعی نشده و باید با اسپورلینگ لیسبون برای کسب صدر گروه، رقابت کنند و با برد احتمالی در بازی امشب، آنها تقریبا تا حد زیادی صدرنشینی خود را نیز تثبیت می کنند.
 
 
اخبار تیم
 
امری از تعدای از بازیکنان جوان آکادمی در این بازی استفاده خواهد کرد و بدلیل تثبیت صعود تیم، احتمال بازی کردن آنها در این بازی زیاد است.
 
الکساندر لاکازت بدلیل مصدومیت از کشاله ران در بازی امشب غایب خواهد بود، اما لورن کوشیلنی، دوشنبه این هفته، بعد از سپری کردن دوران مصدومیت طولانی مدت خود، یک نیمه برای تیم زیر 23 سال آرسنال مقابل دربی کانتری بازی کرد.
 
 ناچو مونرئال و دینوس ماوروپانوس که هر دو از ناحیه کشاله ران مصدوم هستند، تا ماه آینده به تمرینات بازخواهند گشت و مصدومیت دنی ولبک از ناحیه مچ پا نیز، طولانی مدت خواهد بود.
 
 
آمار تیم
 
تنها دیدار ورسکلا پولتاوا با یک تیم انگلیسی، به بازی رفت با آرسنال در لیگ اروپا این فصل باز می گردد که در لندن با حساب 4-2 مقابل آرسنال شکست خوردند.
 
آرسنال تاکنون در بازی با یک تیم اوکراینی در اوکراین پیروز نشده است. (1 تساوی، 4 باخت). آخرین بازی تیم در اوکراین به رویارویی توپچی ها با شاختار دونسک در نوامبر 2010 باز می گردد که شاگردان ونگر نتیجه را 2-1 واگذار کرده بودند.
 
به غیر از مرحله کسب سهمیه، ورسکلا پولتاوا هیچگاه برنده یک بازی خانگی در رقابتهای مهم اروپایی نبوده است و 1 تساوی و 5 شکست کسب کرده اند.
 
به غیر از مرحله کسب سهمیه، آرسنال می خواهد تا سومین بازی متوالی خود در خارج از خانه، در چارچوب رقابتهای اروپایی را بدون گل خورده به اتمام برساند. این رکورد می تواند برای اولین بار پس از 5 بازی بدون گل خورده در خارج از خانه آرسنال در لیگ قهرمانان 06-2005، برای تیم ثبت شود.
 
در این فصل لیگ اروپا، هیچ تیمی بیشتر از آرسنال نتوانسته دروازه خود را بسته نگه ندارد (3 بازی) و تنها دو تیم اسلاویا پراگ و چلسی، کمتر از آرسنال در این بازی ها گل دریافت کرده اند ( 1 گل خورده) آرسنال تاکنون در این رقابتها، 2 گل دریافت کرده است.
 
 
پیش‌بینی چارلی نیکولاس
 
آرسنال ماموریت خود را در این رقابتها بخوبی انجام داده است. بعد از ملاقاتی که با امری در هفته گذشته داشتم، فهمیدم که او انرژی و انگیزه خاصی دارد و آشکارا این رقابتها را دوست دارد. او قبلا هم نشان داده بود که تخصص خاصی در کسب لیگ اروپا دارد. او تغییرات گسترده ای را در تیم ایجاد کرده است و او اکنون انتخاب های زیادی دارد. اما او در هر حال باعث پیشرفت تیم شده است و هسته نرم و شکننده تیم از بین رفته است و اکنون یک تیم مستحکم و قوی به وجود آمده است.
 
پیش‌بینی چارلی : 0-4 به سود آرسنال

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۸
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع :
بازدید: ۱,۰۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰