loading
در حال بررسی درخواست شما
آدامز و پیرس : این تیم نیازمند افزودن تجربه است
آدامز و پیرس : این تیم نیازمند افزودن تجربه است

آدامز و پیرس : این تیم نیازمند افزودن تجربه است


آرسنالی ها با کسب پیروزی در برابر نیوکاسل در روز آخر مسابقات این فصل لیگ برتر ، حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را برای شانزدهمین سال متوالی تضمین نمودند ، با این حال روند ناکامی و هشت سال عدم کسب جام توسط این تیم لندنی ، روز به روز بر نارضایتی هواداران این تیم می افزاید.

تونی آدامز ، یکی از اسطوره های باشگاه آرسنال و کسی که 22 سال از عمر خود را در این تیم سپری نموده و 10 جام قهرمانی مختلف را به عنوان کاپیتان توپچی ها بالای سر خود برده گفت : " بهترین بازیکن ها و بهترین تیم ها می توانند مقام های قهرمانی را از آن خود نمایند "

" اخیرا با هماهنگی و اعتماد به نفسی که بین لورن کوشیلنی و پر مرته ساکر به وجود آمده ، دفاع آرسنال کمی سر و سامان گرفته است ، اما من هنوز هم معتقد هستم که این برای آرسنال کافی نیست. امیدوارم که آن ها ( مسئولان آرسنال ) یک مدافع مرکزی دیگر ، یک زوج مدافع آخر و یک دروازه بان را به خدمت بگیرند "

کاپیتان اسبق انگلستان که سه جام قهرمانی را در سه دهه ی مختلف با آرسنال کسب نموده ، اذعان دارد که سرخوردگی هواداران و تماشاگران را درک می کند ، با این حال از آن ها می خواهد در قبال این تیم جوان کمی صبور باشند.

آدامز افزود : " صبر هوادارها برای کسب جام دیگر لبریز شده است. امیدوارم بازیکن هایی که برای برنده شدن و کسب جام نیاز است ، جذب این تیم بشوند. اگر شما به عنوان یک فرد برنده تجربه ی عبور از خط پایان را نداشته باشید ،  هرگز نمی توانید درک درستی از برنده شدن و این که قهرمان شدن چیست ، داشته باشید "

" جک ویلشر بازیکن بسیار مهمی برای باشگاه است ، اما شما نمی توانید او را تحت فشار بگذارید. من فکر می کنم با توجه به آسیب دیدگی که دارد بیش از آن چه که آرسن ونگر از او انتظار داشته برای این تیم بازی کرده است. هر چند او بازیکن فوق العاده تاثیرگذاری برای ما است "

آدامز همچنان معتقد است ونگر تنها کسی است که می تواند آرسنال را از این بحران خارج نماید ، حرف های او را قهرمان جام جهانی و کسی که در مدت 6 سال حضورش در آرسنال 2 عنوان قهرمانی لیگ برتر و 3 عنوان قهرمانی در اف ای کاپ را به دست آورده است ، یعنی رابرت پیرس نیز تایید می کند.

پیرس گفت : " ونگر آرسنال را ساخته است . او برای بازیکن ها اهمیت ویژه ای دارد و باید در آرسنال بماند "

پیرس که به همراه ستاره هایی چون دنیس برگ کمپ ، تیری آنری ، سول کمپبل ، پاتریک ویرا و اشلی کول عضو تیم شکست ناپذیر آرسنال در فصل 2003-2004 می باشد ، از ونگر می خواهد در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای خرید های احتمالی ، توجه ویژه ای به بازیکن های بریتانیایی داشته باشد.

پیرس می افزاید : " به نظر من ، فکر می کنم آرسنال نیاز دارد که بازیکن های انگلیسی بخرد "

" او ( ونگر ) نگرش و فلسفه ی باشگاه را متحول ساخته است. او بازیکن های جوانی مثل تئو والکات ، آلکس اکسلاد چمبرلین و آرون رمزی را خریده است که همگی خوب هستند و می توانند آینده ی باشگاه را تصمین نمایند. اما اکنون ، آرسنال نیاز به خرید بازیکن های با تجربه دارد تا بتواند ترکیب خوبی با جوانتر ها ایجاد نماید "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۱۶۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰