loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : از نقش جدیدم واقعا لذت می برم
آرتتا : از نقش جدیدم واقعا لذت می برم

آرتتا : از نقش جدیدم واقعا لذت می برم


بازیکن 31 ساله ی توپچی ها در اغلب تیم هایی که پیش از آرسنال بازی کرده ، نقشی به مراتب هجومی تر داشته ، با این حال پس از رفتن آلکس سانگ در تابستان گذشته و در نبود او وظیفه ای دفاعی تر به او محول شده است.

کاپیتان دوم آرسنال در مورد نمایش های بی نقص خود در اغلب دیدارهای توپچی ها در این فصل ، معتقد است با بازی کردن در این منطقه از زمین و وظایف جدید محوله به سرعت خو گرفته است.

آرتتا به آرسنال پلیر گفت : " احساس شادی خوبی دارم ، چون فکر می کنم در طول سال ، به سطح مناسبی از سازگاری رسیده ام. من دو هفته و نیم از مسابقات را به خاطر مصدومیت از دست دادم ، فکر می کنم به جز آن در تمام بازی ها به میدان رفته ام "

" من کسی بودم که باید در پست های متفاوتی بازی می کردم. تا آنجایی که توانستم خودم را با وظایف جدیدم هماهنگ کردم و بهترین نمایشی که می توانستم ، ارائه دادم. من باید به خاطر تیم در بسیاری از اوقات از خودم می گذشتم و تا آنجایی که در توان داشتم ، سخت کار می کردم تا به هم تیمی هایم کمک کنم "

" چیزی که از ذهن من می گذشت ، این بود که چگونه می توانم به هم تیمی هایم کمک کنم تا نمایش بهتری ارائه بدهند ، چگونه می توانم به آن ها کمک کنم تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند ، من در این مورد دائما با سانتی ، جک ، آرون و توماس روسیچکی و بقیه ی بازیکن ها صحبت می کنم "

" احتمالا این سخت ترین قسمت ماجرا بود ، اما من می دانستم که می توانم از عهده ی آن بر بیایم. من به بازیکن های بزرگ هم پست خودم نگاه می کنم و بابت کاری که توانسته ام انجام بدهم راضی و خوشحال هستم "

" من به سرخیو بوسکتس ، ژابی آلونسو و مایکل کریک نگاه می کنم ، آن ها مثال های خوبی هستند. قبل از اینکه بخواهم شبیه کاری که ژاوی و اینیستا انجام می دهند و آن چه خودم در ذهن دارم انجام بدهم ، درباره ی آن ها فکر می کنم. اما در تیم فعلی من مجاز به انجام این کار ها نیستم "

" مردم ممکن است به خوبی درک نکنند که چرا من بیشتر از این رو به جلو حرکت نمی کنم ، اما این سبک بازی وظیفه ی من است ، ممکن است پیشروی من به نفع تیم نباشد "

آرتتا فوتبال حرفه ای خود را در اسپانیا ، با همین نقش و وظیفه آغاز نموده و معتقد است این موضوع به او کمک کرده تا مسئولیت های جدید خود را به نحو مناسب تری سازماندهی نماید.

آرتتا می افزاید : " من دانش تاکتیکی و آشنایی کامل با مفاهیم مرتبط با آن چه که می خواهم ارائه بنمایم ، را دارا هستم. من مجبور بودم که شیوه ی بازی ام را تغییر بدهم ، اما آن تنها یک تغییر ذهنیت ساده بود "

" من از پستی که در آن بازی می کنم و کاری که انجام می دهم ، واقعا لذت می برم. تکل هایی که می زنم ، پوششی که در حمایت از بازی هم تیمی هایم دارم و این که سعی می کنم آنهایی که در کنار من هستند ، بهتر بازی کنند. من واقعا این فصل از آن لذت بردم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰