loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : میل به خواستن عاملی حیاتی تر از استعداد است
آرتتا : میل به خواستن عاملی حیاتی تر از استعداد است

آرتتا : میل به خواستن عاملی حیاتی تر از استعداد است


هافبک اسپانیایی آرسنالی ها که بعد از توماس ورمالن کاپیتان دوم توپچی ها است ، از مسئولیت های جدید خود در داخل زمین مسابقه لذت می برد.

به عنوان یکی از بازیکن های شاخص آرسن ونگر ، مسئولیت رهبری تیم به عهده ی آرتتا می باشد. به خصوص که باید در روز بازی روحیه ی هم بازی های خود را در بالاترین سطح ممکن نگاه دارد.

آرتتا به آرسنال پلیر گفت : " من دوست دارم قبل از بازی به تمام مسائل دور و بر هم بازی هایم واقف باشم "

" شیوه ی نگاه آن ها می تواند هر روز با شما صحبت کند. بنابراین من می خواهم مراقب آن ها باشم و هرچیزی که فکر می کنم در بازیکن ها انگیزه ی لازم را ایجاد خواهد نمود به آن ها بگویم "

" در هنگام گرم کردن به چگونگی آن می اندیشم ، قبل از اینکه رختکن را ترک کنیم یا در تونل به انتظار بایستیم. آن زمانی است که بازی ها کم کم در ذهن من آغاز می شوند "

" وقتی که انگیزه بین چهار یا پنج بازیکن تیم موج بزند به صورت مسری ، بر روی همه تاثیرگذار خواهد بود. بعضی از بازیکن ها وقتی چهارشنبه شب بازی می کنند و دوباره شنبه به میدان می روند ، در حالی که از لحاظ روحی به خوبی ریکاوری نشده اند ، انگیزه ی خود را از دست می دهند "

" بعضی وقت ها خوب است که بگویی : گوش کن! به بازیکن هایی که ما در اینجا داریم خوب نگاه کن. ما نیاز داریم که برای هر چیزی که باشد مبارزه کنیم. ما یک شانس بزرگ در اینجا داریم. پس برای آن به میدان بروید "

" شما همچنین می توانید با بعضی از آن ها به صورت خصوصی صحبت کنید و به آن ها بگویید : تو می توانی برنده ی این بازی باشی. تو توانایی انجام این کار را داری. فقط  کافیست با هر کسی با زبان خودش سخن بگویید "

با توجه به صحبت های آرتتا بازیکن های آرسنال به اندازه ی کافی از قابلیت های ذاتی و خدادادی بهره برده اند و تنها آمادگی ذهنی است که برای آن ها شرط تعیین کننده ای می باشد.

آرتتا افزود : " همه ی تیم ها استعدادهایی در اختیار دارند. از نظر من ما در بسیاری از نقاط زمین بیشتر از آن چیزی که دیگران دارند ، بازیکن با استعداد در اختیار داریم "

" چیز دیگری که مهم است ، آن ذهنیت ، جاه طلبی ، میل به پیروزی ، مایوس نشدن به هنگام ارائه ی نمایش های ضعیف یا به هنگام شکست ها است که شما باید بتوانید به سرعت از روی زمین بلند شوید و سریعا نسبت به آن واکنش مناسب نشان دهید "

" من افتخار می کنم ، زیرا از زمانی که در اینجا حاضر هستم به دفعات آن را نشان داده ایم. مردم از ما راضی نبودند و درست آن زمانی که هیچ کس فکرش را هم نمی کرد نسبت به آن عکس العمل مناسب نشان دادیم. من به آن افتخار می کنم و به گروهی که عضو آن هستم نیز همچنین. اما ما همیشه می توانیم عملکردمان را بهبود ببخشیم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۱۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۳۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰