loading
در حال بررسی درخواست شما
آنیکه به دنبال فرصتی در فصل آینده است
آنیکه به دنبال فرصتی در فصل آینده است

آنیکه به دنبال فرصتی در فصل آینده است


هافبک 20 ساله توپچی ها که سابقه حضور در رده های زیر 16 تا زیر 19 ساله های انگلیس را دارد فصل گذشته دوره قرضی موفقی را در کرو پشت سر گذاشت و اکنون به باشگاه بازگشته است.

آنیکه که در لیست 24 نفره آرسنال در تور آسیایی قرار گرفته است باور دارد که یک دوره قرضی دیگر می تواند به ادامه پیشرفتش کمک کند.

آنیکه در گفتگو با جان کراس خبرنگار اعزامی میرور به جاکارتا اظهار داشت:

" می خواهم رئیس را تحت تاثیر قرار دهم، تلاش کنم و فرصتی به دست آورم. اگر این فرصت دست یافتنی نباشد آنگاه می خواهم بازی کنم، فصل گذشته زمانی که در کرو بودم بازی های زیادی انجام دادم.

" آرسنال تیم بسیار فوق العاده ای است و درصورتی که ورود به تیم اصلی امکان پذیر نباشد شاید بتوانم به طور قرضی به تیم دیگری بروم. من فصل گذشته در دوره قرضی بودم بنابراین تقریباً تا پایان فصل با تیم اصلی تمرین نکردم.

" مشتاقانه در انتظار دوباره تمرین کردن با تیم اصلی هستم، پیش از این چندین بار این کار را انجام داده ام. خارج شدن از لندن و دیدن سایر تیم های دنیا خوب است، من فرصت زیادی برای آمدن به چنین جاهایی نداشته ام.

" به عنوان یک بازیکن جوان هدف اصلی من بازی کردن و تحت تاثیر قرار دادن مربی است، می خواهم به اینجا بیایم و آنچه را که می توانم انجام دهم به رئیس نشان دهم و امیدوار باشم که فرصت حضور در برخی از بازی ها را به دست بیاورم."

در این تابستان نام های بزرگی همچون گونزالو هیگواین و لوئیز سوارز در اطرف آرسنال وجود دارند و آنیکه نه تنها از جذب چنین بازیکنی نگران نیست بلکه معتقد است آن ها سطح باشگاه را بالا خواهند برد.

" تمام بازیکنانی که به باشگاه لینک شده اند بازیکنان بزرگی هستند، آن ها باعث می شوند که بهتر بازی کنید و کیفیت کل ترکیب را بالا می برند. اگر برای من فرصتی به منظور ورود به ترکیب تیم اصلی وجود داشته باشد دوست دارم از آن استفاده کنم و در غیر اینصورت مایلم که به دوره قرضی بروم.

" این ( تقویت تیم ) برای باشگاه مثبت است اما بدیهی است که من نیز می خواهم در تیم اصلی بازی کنم، امیدوارم فصل فوق العاده ای برای باشگاه باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۱۵۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰