loading
در حال بررسی درخواست شما
از بازگشت ویلشر خوشحالم
از بازگشت ویلشر خوشحالم

از بازگشت ویلشر خوشحالم


در تابستان جاری بازیکنان بزرگ زیادی به آرسنال لینک شده اند ولی بازیکنی که چمبرلین دوست دارد تا در کنارش بازی کند، همین حالا هم در تیم حاضر است.

زمانی که اوکس به آرسنال پیوست ویلشر به دلیل مصدومیت نمیتوانست بازی کند و بازگشت او 17 ماه به طول انجامید. 

حالا ولیشر به تیم بازگشته و چمبرلین میگوید جک از هر زمان دیگری آماده تر است تا به آرسنال برای جنگیدن بر سر قهرمانی ها کمک کند.

"جک به تمرینات بازگشته و بسیار خوب به نظر میرسد. او با ما به تور آسیایی آمده و این موضوع که او بسیار قدرتمند به نظر میرسد خبر خوبی برای آرسنال و انگلستان است.

"امیدوارم آماده بماند زیرا بازیکن فوق العاده ای است و میتواند چیزهای زیادی را به تیم اضافه کند. آیا او بهترین خریدی است که میتوانیم داشته باشیم؟ بله.

"همه بازیکنان مهم هستند. هر زمانی که بازیکنی را از دست میدهید خلائی در تیم ایجد میشود. اگر بتوانیم او را آماده داشته باشیم، گزینه هایی بیشتری در اختیار خواهیم داشت و برای عناوین رقابت خواهیم کرد.

"چیزی که من از بازگشت او متوجه شده ام، شخصیت قوی تر او در درون و بیرون زمین است. او از این برهه یاد گرفته و به مرد بهتری برای مواجهه با مسائل تبدیل شده و برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی کارهای زیادی انجام میدهد.

"به سختی تمرین میکند، نخستین نقر وارد تمرینات میشود و آخرین نفری است که تمرینات را ترک میکند. پشت سر گذاشتن 17 ماه مصدومیت و بازی نکردن و همیشه مثبت ماندن، واقعا از نظر روانی چالش برانگیز است ولی او این کار را به خوبی انجام داد. فصل گذشته او لحظات خوبی را در تیم داشت و اکنون نیز به همان سو حرکت میکند."

اما فصل گذشته دومین فصل حضور چمبرلین در شمال لندن بود. اوکس میخواهد به پیشرفتش ادامه دهد.

استعداد چمبرلین کاملا مشخص است ولی آرسن ونگر حجمه انتظارات را بر دوش او قرار نداد. چمبرلین برای پیوستن به آرسنال مسیری مشابه ولکات را طی کرد. تئو نیز برای جا افتادن در ترکیب اصلی تیم روندی همانند چمبو را تجربه کرده است و حضور او در تیم برای اوکس مایه آرامش است. 

"تئو پنج سال از من بزرگتر است و بسیار باتجربه تر.

"میتوان چیزهای مشابه زیادی بین ما دید زیرا هر دو از ساوتهمپتون به آرسنال آمدیم، هر دو در سنین پایین به باشگاهی بزرگ منتقل شده ایم و خیلی زود در ترکیب تیم ملی انگلستان قرار گرفتیم. به عبارتی من در حال پشت سر گذاشتن مراحلی هستم که او چند سال قبل انجام داد. 

"مطمئنم تئو لحظات دشواری را در دوران حرفه ای تجربه کرده ولی چیزی که او در آن بسیار عالی است تمرکز کردن روی کارش و بازی بعدی برای عالی بودن است.

"لحظاتی ناامید کننده و سخت را در فصل گذشته تجربه کردم ولی میتوانم به راهی که تئو اینها را پشت سر گذاشت نگاه کنم و به راهم ادامه دهم - این موضوع واقعا به من کمک میکند."

البته اوکس فصل گذشته لحظات خوبی را نیز تجربه کرد که شاید یکی از آنها گلزنی برابر برزیل بود. چمبرلین احتمالا سال آینده نیز برای جام جهانی به بزریل باز خواهد گشت و البته به خوبی از اهمیت 12 ماه آینده با خبر است.

"این میتواند هیجان انگیزترین سال زندگی من باشد. نخستین فصل حضورم در آرسنال چیز تازه ای بود. فصل گذشته فصلی بود که کاملا جا افتادم و جای پایم را پیدا کردم - زندگی کردن در لندن و مواردی از این دست - و اکنون در نتظار فصل آینده برای آرسنال و انگلستان هستم.

"گلزنی برابر برزیل دستاورد فوق العاده ای است ولی میخواهم از این تجربه و احساس مثبتش استفاده کنم تا کارهای بیشتری انجام دهم.

"مواردی مانند این میتواند شروع خلی چیزها باشد و به مردم نشان دهد چه کارهایی میتوانم انجام دهم. البته باید اینگونه کارها را بیشتر انجام دهم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Standard
بازدید: ۱,۱۴۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰