loading
در حال بررسی درخواست شما
اعتماد به نفس عامل موفقیت و گلزنی
اعتماد به نفس عامل موفقیت و گلزنی

اعتماد به نفس عامل موفقیت و گلزنی


ملی پوش انگلیسی آرسنال با به ثمر رساندن 21 گل ، بهترین گلزن توپچی ها در فصل 2012-2013 بوده است.

این اولین باری است که تئو والکات در یک فصل موفق می شود بیش از 20 گل به ثمر برساند و از این دستاورد به شدت خوشحال به نظر می رسد حتی وقتی احساس می کند این اتفاق مهم و خاصی نبوده است.

والکات به سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت : " من افتخار می کنم که بهترین گلزن تیم شده ام ، ولی واقعا اتفاق خاصی نیست که تا این حد برجسته شود. فصل بسیار سخت و دشواری بود ، همه می دانند بازی کردن با ذهنی که درگیر تمدید قرارداد و مسائل مربوط به آن است تا چه حد دشوار است ، اما کسب عنوان بهترین گلزن فصل باشگاه آرسنال دستاورد بزرگی برای من است "

" مثل تیری آنری ، رابین ون پرسی و دنیس برگ کمپ ، من هم موفق به انجام این کار شدم و می خواهم بیشتر از این را انجام بدهم. من نمی خواهم در یک سطح ثابت باقی بمانم ، من می خواهم خودم و باشگاهم را رو به جلو هدایت کنم تا بتوانیم توانایی های بالقوه خود را به اثبات برسانیم "

" من به فصلی که پشت سر گذاشته ام خیلی افتخار می کنم. نه فقط به خاطر آمار گلزنی ام ، بلکه به خاطر پاس گل ها و کمکی که به تیمم کرده ام. اعتماد به نفسم هم نسبت به گذشته بیشتر شده است "

" حتی قبل از اینکه فصل به پایان برسد ، من گل های زیادی زده بودم. چیزی فراتر از 10 یا 15 گلی که در ابتدای فصل برای انتهای آن متصور بودم "

" من چند بازی به عنوان مهاجم نوک بازی کردم اما خیلی از گل هایی که زدم از سمت راست بوده است. وقتی چیزی خوب پیش می رود ، شما تمایلی به تغییر دادن آن ندارید. اگر من می توانم در تمامی نقاط جلوی زمین کمک کنم ، پس می توانم این کار را هم انجام بدهم "

به نظر می رسد والکات تمرکز و تمرین بیشتر روی گلزنی را در دستور کار خود قرارداده است.

" حتی وقتی دروازه بان حضور ندارد ( بعد از تمرینات ) من تمرین گلزنی را انجام می دهم وروی آن کار می کنم ( قدرت تمام کنندگی ) " والکات همچنین می افزاید : " اگر آن ها ( شوت ها ) به گوشه ها بروند ، شما موقعیت گلزنی خواهید داشت ، زیرا هیچ دروازه بانی وجود ندارد که بتواند آن نقاط را پوشش بدهد وقتی که شوت شما به آن جا می رود "

" دروازه بان ها غالبا تمایل دارند که عقب بایستند و آن به من کمک کرد که روی پای چپ و راستم تمرین بیشتری بکنم. من می خواستم این کار را بکنم و این انگیزه ی من برای بهتر شدن است "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۳۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۲۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰