loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل : گل ویلشر پلی استیشنی بود
اوزیل : گل ویلشر پلی استیشنی بود

اوزیل : گل ویلشر پلی استیشنی بود


از گل ملی پوش انگلیسی آرسنال که روی همکاری سانتی کازورلا و الیویه ژیرو به ثمر رسید ، به عنوان یکی از نامزدهای گل فصل لیگ برتر یاد می شود.

اوزیل که دو. گل در دیدار مقابل نوریچ به ثمر رسانده ، از نمایش خود راضی به نظر می رسد اما نه در کل نود دقیقه ی بازی.

او به آرسنال پلیر گفت : " در مورد گل اول بازی باید سه نفر را مورد ستایش قرار داد. این یک تیکی تاکای واقعی بود ، مثل کارهایی که بازیکن های فوتبال در پلی استیشن انجام می دهند. این یک گل باورنکردنی بود "

" من می دانم که هنوز هم می توانم بهتر شوم ، اما از نمایش و عملکرد خودم در تیم راضی هستم. آرون رمزی نشان داد که هر بازیکنی می تواند نمایش خارق العاده ای ارائه کند و هم تکل بزند و هم سریعا در حمله مشارکت نماید "

" برای همین است که ما در بهترین فرم خود قرار داریم. من واقعا به تیمم افتخار می کنم. هر آنچه که مربی از ما می خواهد انجام می دهیم و گام به گام پیش می رویم. در حال حاضر ما سه امتیاز دیگر به دست آورده ایم و می توانیم از بابت آن خوشحال باشیم "

" اعتماد به نفسمان واقعا بالاست. ما می دانیم که چه کاری می توانیم انجام بدهیم اما نمی خواهیم پیش داوری کنیم. هنوز خیلی زود است اما ما می دانیم چه پتانسیل فوق العاده ای در تیم وجود دارد. ما می خواهیم از بازی کردنمان لذت ببریم و ان را در زمین مسابقه به نمایش بگذاریم. ما برای همدیگر می جنگیم و و همیشه پشتیبان هم هستیم. به همین دلیل است که بسیار موفق بوده ایم "

اوزیل اذعان می کند که به شدت تحت تاثیر صدا زدن نام خود از سوی هواداران قرار گرفته و این یک پایان فوق العاده برای یک روز فوق العاده بوده است.

اوزیل می افزاید : " این یک تجربه ی سرشار از احساس برای من بود. وقتی صدای آن ها را شنیدم احساس غرور کردم. من خیلی شکرگزارم به خاطر این هوادارها که هم از من و هم از تیمم حمایت می کنند "

" ما هم تشکرمان را با نمایش خوبمان در زمین به آن ها نشان می دهیم. من امیدوارم آن ها همچنان پشت تیم باشند همانگونه که تا به امروز بودند. آن موقع است که من می توانم به شما اطمینان بدهم ما همچنان یک فوتبال جذاب و تماشاگر پسند ارائه خواهیم نمود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۲۹
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰