loading
در حال بررسی درخواست شما
بیشتر تلاش خواهم کرد
بیشتر تلاش خواهم کرد

بیشتر تلاش خواهم کرد


کارل جنکینسون برای اولین بار در ماه نوامبر گذشته به تیم ملی انگستان دعوت شد و به عنوان یار تعویضی نخستین بازی ملی اش را نیز تجربه کرد.

کارل در ادامه نیمکت نشین باکاری سانیا شد و فرصت دعوت شدن به تیم ملی را از دست داد، جایی که گلن جانسن و کایل واکر انتخاب های روی هاجسون در دفاع راست برای انتخابی جام جهانی برابر سن مارینو و مونتنگرو بودند.

کارل در چهار دیدار اخیر به دلیل مصدومیت سانیا به ترکیب آرسنال راه یافته و در دو دیدار اخیر همراه با سایرین موفق شده اند دروازه آرسنال را بسته نگه دارند. جنکینسون میگوید ادامه بازیها برای او میتواند شانس دعوت مجدد به تیم ملی باشد.

"میخواهم به ترکیب انگلستان بازگردم و دارم برای این کار میجنگم.

"این کار را هر هفته برای آرسنال انجام میدهم. باید فرمی خوب و باثبات را نمایش دهم و امیدوار باشم که این تلاش را مربی خواهد دید.

"من رسیدن به این هدف را دنبال میکنم و اگر این کار را ادامه دهم، مطابق میلم به تیم ملی دعوت میشوم."

جنکینسون همیشه نخستین بازی ملی اش را به خاطر خواهد داشت حتی اگر آن شب برای انگلستان با نمایش فوق العاده زلاتان خراب شده باشد. سوئد در آن بازی چهار گل زد که یکی از آنها گل راه دور و استثنایی زلاتان بود.

"آن صحنه یکی از لحظات جادویی بود که شما را میخکوب میکرد. آن گل یک مهارت باورنکردنی بود، صحنه ای که او برای ضربه زدن از دروازه فاصله میگرفت. او یک کار جادویی کرد و کاری کرد که همیشه نمیتوانید مانند آن را ببینید.

"قطعا اینکه او در اولین بازی ملی من با آن مهارت بازی کرد برای ناامید کننده بود ولی گاهی در فوتبال زمانی که بازیکنان کاری مانند آن انجام میدهند، باید دستتان را بالا ببرید و بگویید آنها شایسته پیروزی بودند.

"به هر حال من نخستین بازی ملی ام را تجربه کردم و تجربه فوق العاده ای برای من بود، مانند هر بازیکن دیگری. زمانی که سن کمی دارید میخواهید در تیم ملی بازی کنید و انجام آن در واقع فراتر از رویای شما است زیرا در کودکی هرگز نمیدانید که آیا به آن دست خواهید یافت یا خیر.

"آن بازی لحظه بزرگی برای من و خانواده ام بود. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای نخستین بار. امیدوارم آن بازی آغاز بازیهای پرتعداد من باشد، دوست دارم اینگونه به آن نگاه کنم. اگر برای آرسنال خوب کار کنم، تیم ملی خودش پیش خواهد آمد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰