loading
در حال بررسی درخواست شما
جنکینسون از طرفداران ناچوست
جنکینسون از طرفداران ناچوست

جنکینسون از طرفداران ناچوست



مونرئال موفق شد اولین گل خودش را برای آرسنال را در این بازی و در فاصله 16 دقیقه مانده به پایان به ثمر برساند تا توپچی ها برد حساسی کسب کنند.

ناچو که در ژانویه به تیم اضافه شده به خوبی در تیم جدیدش جا افتاده است و روز شنبه در رختکن تیم نیز سرود خاصی برای او سروده شد!

جنکینسون در این مورد می گوید:

" کایرن هانت ماساژور تیم این سرود را شروع کرد.

" اگر بخواهم روراست باشم باید بگویم یکی از طرفداران بازی مونرئال هستم. گل اول او برای ما خیلی مهم بود و به آن نیاز داشتیم. پس از آن باید در عقب زمین منسجم می ماندیم و جروینیو هم گل دوم را زد. در نهایت همه چیز برای ما خیلی شگفت انگیز تمام شد.

" برد ارزشمندی بود. در رختکن خیلی خوشحال بودیم چون آمدن به اینجا و بردن بازی کار دشواری است. من و بقیه بچه ها از این بابت خوشحالیم و باید هم اینگونه باشد چون ما به اینجا آمدیم و 2-0 برنده شدیم.

" بازی کردن در سوانزی کار راحتی نیست، آنها تیم خوبی هستند، وقتی توپ را در اختیار دارند خوب کار می کنند، به خوبی پاسکاری می کنند و ما از بابت این برد بسیار خوشحال هستیم، واقعاً شایسته آن بودیم.

" در بعضی اوقات بازی فوتبال خوبی ارائه کردیم، مخصوصاً در اواخر بازی. از آن دست بازیها بود که باید به سختی تلاش کنید و درگیری های زیادی داشته باشید. ما این کار را کردیم و من به این خاطر خوشحالم."

بعد از باخت در دربی شمال لندن آرسنال فاصله ای 7 امتیازی با تاتنهام داشت ولی حالا این اختلاف به 4 کاهش پیدا کرده و آرسنال یک بازی عقب افتاده نیز دارد. چلسی هم 5 امتیاز بیشتر از توپچی ها دارد. جنکینسون مطمئن است آنها می توانند این فاصله را از بین ببرند.

" ما فقط باید روی کار خودمان تمرکز کنیم. بقیه تیمها امتیاز از دست خواهند داد، ما می خواهیم همه بازیها را ببریم و می دانیم که توانایی این کار را داریم.

" فرم ما بد نبوده است، البته می توانست بهتر باشد. از حالا فقط روی ادامه کار تا پایان فصل تمرکز می کنیم. سرنوشت خوب یا بد ما در این مدت مشخص خواهد شد و این مدت خودش مثل یک فصل است.

" از دید من، کار را خیلی خوب از سوانزی شروع کردیم و حالا باید به این روند خوب ادامه دهیم. اگر موفق به انجام این کار شویم فصل را در رتبه ای که می خواهیم تمام خواهیم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۸۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰