loading
در حال بررسی درخواست شما
خوشحالم که ساکتشان کردیم
خوشحالم که ساکتشان کردیم

خوشحالم که ساکتشان کردیم


هواداران تیم ملی اسکاتلند در گلاسکو استقبال خوبی از گرت بِیل نداشتند و آرون رمزی پس از اینکه پنالتی اش را تبدیل به گل کرد انگشتش را به نشانه ساکت کردن هواداران تیم ملی انگلستان روی لب هایش گذاشت و در نهایت تیمش با نتیجه 2-1 به پیروزی مهمی دست یافت.

"خوشحالی پس از گل من دقیقا به همین موضوع بستگی داشت. بِیل بازیکن باکیفیتی است و این را نشان داده ولی تنها او نبود که هو میشد بلکه سایر بازیکنان تیم هم چنین واکنش هایی را تجربه کردند.

"ولی ما خوب بازی کردیم و از شانس هایمان استفاده کردیم تا نشان دهیم اگر آنها چنین رفتاری دارند، پس چنین نتیجه ای هم نصیبشان میشود.

"بازگشت به بازی و بردن آن برای ما فوق العاده بود. فکر میکنم بازی خوبی ارائه دادیم، توپ را به خوبی در اختیار گرفتیم و زمانی که آنها 10 نفره شدند کار را تمام کردیم."

رمزی در مورد پنالتی که تبدیل به گل کرد ادامه داد:"زمانی که پپشت توپ ایستادم فقط با تمام قدرتی که میتوانستم به گوشه بالای دروزاه شوت زدم زیرا میدانستم رکورد من در این اواخر روی ضربات پنالتی جالب نبوده و میدانستم با این ضربه، کار دروزابان را برای مهار آن سخت خواهم کرد."

رمزی در مورد کارت قرمزی که در لحظات پایانی بازی گرفت نیز گفت:"متاسفم که نمیتوانم در بازی بعدی بازی کنیم. پس از پایان بازی پش مربی رفتم و از اینکه هم تیمی هایم را ناامید کردم عذرخواهی کردم.

این کارت قرمز نخستین کارت قرمز رمزی در باشگاه و تیم ملی بود و آرون میگوید این اتفاق تجربه خواهد شد.

"گرفتن این کارت بسیار ناامید کننده بود و اتفاقی است که قطعا از آن درس خواهم گرفت. باید به ساعت نگاه میکردم و به دروزابان اجازه میدادم ضربه را بزند، در لحظه آخر فکر کردم که باید این کار را انجام دهم.

"انجام چنین کاری پس از نمایش خیلی خوبی که داشتم ناامید کننده است، هم شخصا و هم در قالب تیم.

"نمیدانم برنامه من چگونه تظنیم خواهد شد و آیا برای بازی سه شنبه به سوآنزی خواهم رفت یا خیر، ولی در هر صورت دوستانم را حمایت خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم برابر کرواسی برنده شویم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : walesonline
بازدید: ۱,۰۰۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰