loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: ابتدا چیرگی، سپس فوتبال
رمزی: ابتدا چیرگی، سپس فوتبال

رمزی: ابتدا چیرگی، سپس فوتبال

 
ردینگ امروز برای نخستین بار در فصل جاری مقابل تیمی از لیگ برتر قرار خواهد گرفت. آنها پیش از این برای رسیدن به ومبلی سه تیم از چمپیونشیپ و یک تیم از دسته اول را حذف کرده اند.
 
برای دومین فصل پیاپی است که آرسنال در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف تیمی از دسته چمپیونشیپ می رود و آرون می گوید توپچی ها از نیمه نهایی دشوار فصل گذشته درس گرفته اند.
 
"فشار نیمه نهایی سال قبل دیگر وجود ندارد چون فصل گذشته جام بردیم، بنابراین دیگر صحبتی در مورد نه سال بی جامی مطرح نیست. البته با فرض وجود نداشتن این فشار هم باید در نظر بگیریم که ما مدعی بزرگ صعود هستیم و باید هوشیار به زمین برویم و آماده مقابله با آنها باشیم چون در این مرحله از جام حذفی، هر چیزی می تواند رخ دهد.
 
"آنها در این فصل فراز و نشیب داشته اند ولی در روز بازی هر چیزی می تواند رخ دهد. بنابراین باید بازی را خوب شروع کنیم - کاری که اخیرا خوب انجام داده ایم - و امیدوار باشیم که کار را درست تمام خواهیم کرد.
 
"فکر می کنم فصل گذشته مقابل ویگان فشار روی ما بود به این دلیل که مدتی بود جام نگرفته بودیم و پیش از بازی روی این موضوع مانور داده شده بود.
 
"در بازی هم فشار را احساس می کردیم. عقب افتادیم، به بازی برگشتیم و سپس به پنالتی ها رفتیم. آن بازی کمی برای ما عصبی کننده بود.
 
"ولی در انتها بازی را بردیم و سپس قهرمان شدیم. حالا دیگر فشاری را احساس نمی کنیم. باید روی خودمان تمرکز کنیم. اگر این کار را انجام دهیم و خودمان را درست مدیریت کنیم، به فینال صعود خواهیم کرد."
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۲۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۷۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰