loading
در حال بررسی درخواست شما
سفر مونرئال در راه رسیدن به لیگ برتر
سفر مونرئال در راه رسیدن به لیگ برتر

سفر مونرئال در راه رسیدن به لیگ برتر


این بازیکن بین المللی اسپانیا پس از انتقال در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی خودش را به سرعت با زندگی در انگلستان تطبیق داده است.

او دوران حرفه ایش را در اوساسونا آغاز کرد و میگوید هنوز هم خاطرات خوبی از آن زمان به یاد دارد.

مونرئال میگوید:"بازی برای باشگاه محلی ام در آن زمان یک دستاورد باورنکردنی برایم بود.من احساس مسئولیت زیادی میکردم اما افتخار میکردم که برای تیم محلی ام بازی میکنم.

"قادر شدن به پوشیدن پیراهن رنگی اوساسونا،اینکه شما بدانید دوستانتان از تیمتان حمایت میکنند و شما برای تیمی بازی کنید که این تیم برای هرکسی که میشناسید بسیار اهمیت دارد،باورنکردنی است.پوشیدن پیراهن اوساسونا همواره برای من افتخار بوده است."

پس از 5 سال حضور در اوساسونا،مونرئال به تیم تازه متحول شده مالاگا منتقل شد و فصل فوق العاده ای را در این تیم سپری کرد.

"من درست از همان لحظه ای شانس امضای قرارداد به من پیشنهاد شد،هیجان زده بودم.باشگاهی که قبلا در همان سطح اوساسونا بود ،آنها در فصل قبل برای بقا در لیگ مبارزه میکردند.

"اما این باشگاه بازیکنان بزرگی را جذب کرده بود و ترکیب قدرتمندی را برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا تشکیل داده بودند.وقتی که به عنوان یک بازیکن این شانس به شما داده میشود که بخشی از تیمی باشید که مشتاق است به رده های بالا دست پیدا کند و در بزرگترین مسابقات رقابت کند و شما میدانید این تیم در حال خرید نامهای بزرگ است،شما دوبار فکر نخواهید کرد.

"خوشبختانه،همه چیز به خوبی پیش رفت و ما تنها در طی یکسال به لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم.این فصلی فوق العاده برای من بود،به خصوص اگر شما این موضوع را در نظر بگیرید که من در پنج سال گذشته برای بقا در لیگ دسته اول مبارزه میکردم.

"من هرگز آن سال را فراموش نخواهم کرد،برای من فوق العاده بود.ما همواره در نزدیکی بالای جدول بودیم و این موضوع در بازی نهایی برای حضور در لیگ قهرمانان به اوج خود رسید."

اما زمانیکه در ژانویه آرسنال خواستار انتقال مونرئال شد،او بدون هیچ شکی راهی انگلستان شد.


"من در روز 31 ژانویه در حال تمرین با تیم مالاگا بودم و میدانستم ممکن است چیزهای اتفاق بیفتد اما فکر نمیکردم چیز جدی باشد.اما همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد.

"مربی همان روز به من زنگ زد و گفت آرسنال میخواهد با تو قرارداد امضا کند و پرسید آیا علاقمند به بازی برای آنها هستی.من گفتم که بسیار علاقمند هستم،اما همه چیز بسیار سریع اتفاق افتاد و من وقتی برای فکر کردن نداشتم.

"من یک لحظه در حال تمرین با مالاگا بودم و بعد در حال پرواز به سوی لندن.باشگاه بسیار خوب با من برخورد کرد و بسیار به من کمک کرد.من از اینکه در اینجا حضور دارم،سپاسگزارم و همه توانم را برای باشگاه خواهم گذاشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۱۹
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰