loading
در حال بررسی درخواست شما
شرایط آب و هوایی به تیم کمک میکند
شرایط آب و هوایی به تیم کمک میکند

شرایط آب و هوایی به تیم کمک میکند


ویلشر روز گذشته و در دیدار برابر ناگویا 45 دقیقه بازی کرد و نمایش قابل قبولی داشت.

ویلشر پس از مصدومیت طولانی مدت مچ پا فصل گذشته به میادین بازگشت. حالا و در آستانه فصل جدید جک به سختی و دو نوبت در روز تمرین میکند تا نهایت آمادگی را بدست آورد.

"بازی سختی بود. چندبار تکل زدم، اگر به خوبی درگیر نشوید نمیتوانید خودتان را محک بزنید. اگر وارد نبردهای رو در رو شوید خودتان را محک زده اید، بنابراین باید وارد درگیری ها میشدم.

"این بازی من است. هرگز نمیتوانم این بُعد از بازیم را کنار بگذارم در غیر این صورت بازیکنی که هستم نخواهم بود. واضح است که بازی نسبت به تمرینات متفاوت است به همین دلیل کمی درد در قسمت های مختلف بدنم داشتم ولی وضعیت مچم خوب بود.

"زمانی که نمیتوانستم در تمرینات آمادگی جسمانی شرکت کنم بسیار با وزنه کار میکردم. بنابراین از نظر قدرت با سایر بازیکنان در یک سطح هستم ولی از نظر آمادگی جسمانی کمی عقبم. البته در حال رسیدن به سایرین هستم.

"45 دقیقه بازی کردم و احساس خوبی داشتم. در بازی بعدی امیدوارم 1 ساعت بازی بگیرم و سپس "امارت کاپ" را داریم. میخواهم آنجا کامل بازی کنم.

"شرایط اینجا زمانی که به انگلستان باز گردیم به ما کمک خواهد کرد. اینجا هوای متفاوتی دارد - گاهی برای نفس کشیدن به زحمت میافتید. این واقعا به ما کمک خواهد کرد.

"سه روز کمپ تمرینی داشتیم که لازم بود زیرا پیش از آن بیشتر در سفر و بازدید بودیم. کمپ و بازی را به خوبی پشت سر گذاشتیم."

روز گذشته و در دیدار برابر ناگویا الیویه ژیرو، ریو و ولکات گلزنی کردند. اما دو تن از ستارگان بازی گدین زلالم 16 ساله و سرژ نبری 18 ساله بودند. پاس زیبای زلالم به ولکات روی گل سوم همه چشم ها را خیره کرد - حالا او با سس فابرگاس که در ورود به آرسنال 16 سال داشت مقایسه میشود.

ویلشر در مورد زلالم میگوید: "پیشتر در مورد جوانان صحبت کرده بودم، خصوصا زلالم. او فضاهایی را میبیند که کمتر بازیکنی میتواند. شما فکر میکنید: چکار دارد میکند؟ و ناگهان میبینید کسی در مقصد پاس اوست. او فقط 16 سال دارد و بازیکن هیجان انگیزی است.

"زمان زیادی نمیبرد تا کاملا آماده شود. زمانی که توپ را در اختیار دارد بسیار راحت است. حتی در تمرینات هم کابوس یار مقابل است. توپ را از شما دور نگه میدارد و آن را حفظ میکند. از نظر حجم بدنی بزرگ نیست ولی بسیار قدرتمند است.

"از میان بازیکنان مانور میدهد. پسر قدرتمندی است و تکنیک مناسبی دارد. میتواند هر دو پا را استفاده کند و فضاهای زیادی را ببیند. بازیکن آینده داری است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۱۴۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰