loading
در حال بررسی درخواست شما
شکست، اشتباهات، ترکیب چرخشی
شکست، اشتباهات، ترکیب چرخشی

شکست، اشتباهات، ترکیب چرخشی

در مورد چرخش در ترکیب...

فکر می کنم بازی بسیار فشرده ای بود که یک یا دو اشتباه سرانجامش را مشخص کرد اما در کل ما نمی توانیم در همه بازی ها یک ترکیب را به زمین بفرستیم و در مقاطعی باید آن را تغییر بدهیم. نه، از این بابت پشیمانی ای وجود ندارد، نکاتم ثبت زیادی در بازی هست و البته نکات منفی چون ما باختیم و این که باز هم گل اول را تقدیم حریف کردیم. در بازی های بزرگ در این شرایط کوهی مقابل خود ایجاد می کنید که باید از آن بالا بروید به ویژه وقتی حریف تیمی است که خوب دفاع می کند و در ضد حملات قوی است. اما در مجموع بازی ای با سرعت بالا بود که بازیکنان تلاش زیادی در آن کردند.

در مورد این که کمبود تیم چیست...

کمبود ما این بود که در یک بازی بزرگ خود را 1-0 عقب انداختیم و در این صورت وظیفه ی سنگینی بر دوش خود می گذارید چون به تیم حریف فرصت ضد حمله می دهید. همچنین فرصت های کافی خلق نکردیم.

در مورد عملکرد بندتنر...

نمی خواهم در کنفرانس مطبوعاتی بازیکنان را به صورت فردی بررسی کنم. این موضوع را بین خودم و بازیکن نگه می دارم.

در مورد تاثیر روانی دو شکست خانگی در یک هفته...

ببینید اگر از من بپرسید می گویم بهتر است که برنده شوید. البته که دشوار است اما این بخشی از هر فصل است و شما می دانید که نمی توانید در همه بازی ها یپروز شوید اما باید شنبه مقابل لیورپول واکنش خوبی نشان دهیم. در لیگ در موقعیت قدرتمندی قرار داریم و در خانه فرصت خوبی داریم که شرایط را عوض کنیم زیرا خارج از خانه بسیار مستحکم هستیم اما در خانه همان طور که می دانید بردن بازی های بزرگ مهم و حیاتی است.

در مورد عمق ترکیب...

به این سرعت نتیجه گیری نکنید، وقتی می دانید ما ولکات چمبرلین و پودولسکی را نداریم. این 3 بازیکن تاثیر مهمی در بخش تهاجمی تیم دارند. اگر انها در ترکیب قرار بگیرند باور دارم تیم در موقعیتی املا متفاوت قرار می گیرد.

در مورد این که هنوز موفق به بردن مورینیو نشده اید...

گمان نمی کنم او گل اول را به ثمر رسانده باشد. آزپیلیکوئتا آن کار را کرد.

در مورد دفاع...

متاسفانه در فوتبال این اتفاقات رخ می دهند.

در مورد [صحبت های توئیتر] فریمپونگ...

نه او گفت آن یک شوخی بوده است نمی دانم مشکلی با انگلستان شخص خاص یا آرسنال داشته باشد. در حقیقت او در لیست ما بود تا نفر نوزدهم تیم باشد امروز صبح فرا خوانده شد اما بیمار بود بنابراین از نظر ما او انتخاب شده بود.

در مورد زود عقب افتادن...

بله جای نگرانی است. این چیزی نیست که بتوانید تصحیحش کنید تصحیح آن ساده نیست اما امکان پذیر است. نباید بگذاریم ذهنمان را زیاد درگیر کند. فقط به بازی بعدی بروید فوتبال خوبی بازی کنید و تمرکزتان را حفظ کنید. فکر می کنم این مسئله کمی ما را مضطرب کرد زیرا در دفاع توپ هایی را بیرون زدیم که نیازی نبود.

در مورد پارک...

او انتخاب شد زیرا اخیرا در تمرینات به خوبی کار کرده بود. ویگان به خرید او متمایل بود و می خواستم این کار را بکنم اما نهایتا چنین نشید زیرا با ویگان به توافق نرسیدیم.

در مورد مواجهه با تیم های بزرگ...

بگذارید به این سرعت به مرحله نتیجه گیری نرسیم زیرا اگر به امتیازاتی که ما از ابتدای ژانویه کسب کرده ایم نگاه کنید می بینید از هر تیم دیگری بیشتر بوده است. باور دارم یک دوره ی بلند مدت بهتر از چند بازی کیفیت تیم را نشان می دهد. هضم آن چه در هفته گذشته رخ داد سخت است اما اشتباهات آن قدر بزرگ هستند که بتوان اصلاحشان کرد. باید اساس بازی خود را حفظ کنیم و با همان روش به بازی برویم و اشتباهات را کنار بگذاریم.

در مورد شکست برابر یکی از رقبای بالای جدول...

در فوتبال سخت است که همواره با قطعیت صحبت کنید. مردم همواره به سرعت نتایج قطعی می گیرند. در برابر استون ویلا، ما سقوط کردیم و دچار انقلاب شدیم اما امروز در لیگ موقعیت قدرتمندی داریم. بستگی دارد چطور از شر اشتباهات خلاص شویم و باورمان نسبت به کیفیتمان را حفظ کنیم. این چیزی است که در خطر است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۴۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰