loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبتهای گازیدیس در مورد آینده ی ونگر و رویکرد باشگاه
صحبتهای گازیدیس در مورد آینده ی ونگر و رویکرد باشگاه

صحبتهای گازیدیس در مورد آینده ی ونگر و رویکرد باشگاه

ایوان گازیدیس میگوید با حمایت کامل هییت مدیره آرسنال از آرسن ونگر او قرار است قرار داد بلند مدت جدیدی امضا کند.

مدیر اجرایی آرسنال ایوان گازیدیس اشاره میکند پیشنهاد قرارداد جدیدی به آرسن ونگر داده خواهد شد و همه چیز پشت دربهای بسته انجام میشود.

گازیدیس میگوید:"چیزی که واقعا من نمیخواهم انجام دهم،عمومی کردن بحث،در مورد وضعیت قرارداد آرسن است.

"اگر شما شروع کنید به وارد شدن در این موضوع،این امر میتواند روزانه و یا هفتگی به صورت ثابت موضوع پوشش عمومی باشد.آنچه که من میخواهم بگویم این است که ما فکر میکنیم یک مربی فوق العاده داریم.

"ما امیدواریم کاری که او در اینجا انجام میدهد را بخواهد برای مدت طولانی انجام دهد.من باور دارم او این کار را انجام خواهد داد.

"من فکر میکنم او هنوز هم جاه طلب و بلندپرواز و سختکوش است و پتاسیل موجود در باشگاه را میبیند بطوریکه مشتاقانه منتظر آینده است و من فکر میکنم نسبت به آینده بسیار هیجان دارد.

"ما با او ارتباط عالی داریم و همچنین او با هییت مدیره ارتباط فوق العاده ای دارد.

"بنابراین،بی سروصدا و در زمانی درست ما این موضوع را اعلام میکنیم،وقتی که همه چیز در جای خود قرار داشت."

اما در حال حاضر آرسنال به او پیشنهاد داده است؟

"من نمیخواهم به سوالات در این سطح پاسخ بدهم زیرا بعد از آن شما میپرسید،شما به او پیشنهاد داده اید.پس از آن میپرسید،خوب او چه میگوید؟و غیره...

"این مذاکرات بسیار بی سرو صدا و خصوصی پشت درهای بسته اتفاق می افتد،و پس از آن اعلام خواهد شد."

گازیدیس در مورد اینکه در حال حاضر مذاکرات در چه مرحله ای قرار دارد خود داری میکند.

"من حتی این را هم نمیخواهم بگویم.ما به آرسن اطمینان زیادی داریم که او شخص درستی برای آینده باشگاه است و من فکر میکنم او میخواهد این کار را انجام دهد.

آرسنال پس از انتقال از هایبوری به امارات هنوز موفق به کسب جام نشده و تنها کار را بین چهار تیم بالای جدول تمام کرده است.گازیدیس اشاره میکند که چهارم شدن در لیگ سقف جاه طلبی های آنها نیست و به آینده باشگاه خوشبین است.

"ما فصل دشواری داشتیم و در برخی مراحل از فصل بسیار نا امید شدیم که در پایان رضایت بخش بود.

"ما با 73 امتیاز کار را در رده چهارم تمام کردیم که میخواهم بگویم برایمان ضروری بود.ما میخواهیم با تیمهای برتر رقابت کنیم و برای انجام این کار شما باید در لیگ قهرمانان باشید.

"اما این نهایت جایی نیست که باشگاه بخواهد در آینده در آن حرکت کند.ما میخواهیم باشگاهی باشیم که در سطح بسیار بالایی در پایان بازیها قرار بگیریم و برای بردن لیگ برتر و لیگ قهرمانان رقابت کنیم.براین اساس هنوز ما در جایی که میخواهیم قرار نداریم.

"من فکر میکنم این جاه طلبی بیهوده ای نیست زمانی که در مورد تمایل برای بدست آوردن جامها حرف میزنیم.من فکر میکنم ما برنامه بسیار محکمی داریم که به ما این توانایی را میدهد که در سطحی که میخواهیم قادر به رقایت باشیم.انتقال به استادیوم جدید به این معنی بود که ما به بسیاری از معاملات تجاریمان گره خوردیم که ما را از بازیها عقب نگه داشت.

"در حال حاضر موضوع مهم این است که بیش از پیش به فصل آینده نگاه کنیم و اینکه فصل آینده توانایی مالی مان در حال توسعه است که این باعث میشود گزینه های بسیار بیشتری نسبت به چند سال اخیر داشته باشیم."

همچنین گازیدیس معتقد است مشخص نبودن آینده ونگر بر روی جذب بازیکنان تاثیر نخواهد گذاشت.

"بازیکن هایی که نگران این بلاتکلیفی هستند ، احتمالا به آرسنال به عنوان مطمئن ترین جایی که در دنیای فوتبال وجود دارد فکر می کنند.

"آرسنال باشگاهی است که از نظر ثبات مربی و فلسفه فوتبالی اش فوق العاده است که این راه و روش ما است.حمایت ثابت هییت مدیره و مالک اصلی آن از مربی بسیار بسیار بی بدیل است که برخی دوره های دشوار نیز وجود داشته است.بنابراین اگر بازیکنان خواهان ثبات باشند،من فکر میکنم آرسنال مکانی بسیار جذاب برای آنها باشد.

"اگر شما از من بپرسید که این یک مشکل با بازیکنان است من میگویم:نه

این مشکل بیشتر برای بازیکن هایی است که با باشگاه های دیگر قرارداد امضا می کنند تا انهایی که با آرسنال ،اگر بازیکن ها آن را در لیست مشکلاتشان داشته باشند،به نظرم این یک پوئن مثبت برای ما است نه علیه ما"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۱۶
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : The sun-telegraph.co.uk
بازدید: ۱,۷۵۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰