loading
در حال بررسی درخواست شما
فرگوسن : ون پرسی به شعار ها توجه نکند
فرگوسن : ون پرسی به شعار ها توجه نکند

فرگوسن : ون پرسی به شعار ها توجه نکند


رابین ون پرسی تابستان گذشته آرسنال را به مقصد منچستر یونایتد ترک کرد و با هت تریک خود در برابر آستون ویلا مهر تاییدی بر نقش بی چون و چرای خود در قهرمانی این فصل شیاطین سرخ زد. او همچنین تعداد گل های زده ی خود را به عدد بیست و چهار رساند و اکنون به تنهایی مدعی کسب عنوان آقای گلی مسابقات نیز می باشد.

ساختن تونل افتخار برای یونایتد و عبور ون پرسی از میان آن با توجه به انگیزه ی اصلی او برای ترک هم تیمی های اسبقش که به دست آوردن جام بود ، ممکن است واکنش هایی را در میان آرسنالی ها برانگیزد ، با این حال فرگوسن می گوید دلیلی برای نگرانی وجود نخواهد داشت.

فرگوسن گفت : " من در این مورد نگرانی ندارم و رابین هم نباید در این خصوص نگرانی به خود راه بدهد "

" وقتی که او در اولدترافورد بازی کرد صدایی مانند یک هواپیمای بوئینگ از سوی تماشاگر ها به گوش رسید و من انتظار دارم بخشی از تماشاگران در امارات این کار را تکرار کنند. این ها هواداران نسل جدید هستند و من از آن ها می ترسم "

" این برای طرفداران آرسنال ساده نیست که در قبال یکی از بزرگترین بازیکن های خود که به رقیب دیرینه و بیست ساله یعنی منچستر یونایتد پیوسته است ، ساکت بنشینند. هرچند که فکر نمی کنم این موضوع برای ونگر اهمیت داشته باشد "

" اما این موضوع احتمالا اتفاق خواهد افتاد. شما فقط باید از کنار آن بگذرید. در حال حاضر آرسنال سر حال است و آنها در تلاش برای به دست آوردن سهمیه ی لیگ قهرمانان اروپا هستند و از هر شانسی برای به دست آوردن آن استفاده خواهند کرد "

آرسن ونگر تاکید کرد که از بازیکن های خود خواهد خواست به منظور تجلیل از قهرمان مسابقات تونل افتخار را برای تیم فرگوسن درست کنند و این صحبت ها مورد حمایت فرگوسن نیز قرار گرفته است.

فرگوسن افزود : " من خوشحالم که آرسن این حرف ها را زده است. وقتی که سال 2002 آن ها به اولدترافورد آمدند و سیلوین ویلتورد تک گل بازی را به ثمر رساند ، ما نیز مشابه همین کار را برای آن ها انجام دادیم "

" این کاری است که تنها باشگاه های بزرگ قادر به انجام آن هستند "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky
بازدید: ۱,۱۷۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰