loading
در حال بررسی درخواست شما
مارتین کیون : هواداران امیدوار باشند
مارتین کیون : هواداران امیدوار باشند

مارتین کیون : هواداران امیدوار باشند



باشگاه آرسنال تا کنون دو پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن لوئیز سوارز ، گلزن اروگوئه ای آنفیلد به لیورپول ارسال نموده که آخرین آن ها حاوی رقم 40 میلیون به علاوه ی 1 پاوند بوده است. با این حال زمان به سرعت در حال سپری شدن می باشد و توپچی ها هنوز اقدام خاصی برای مطمئن شدن از این انتقال ، پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات تابستانی ، انجام نداده اند.

اما حتی اگر آرسن ونگر موفق به آوردن این بازیکن به ایمیریتس هم نشود ، مارتین کیون بر این باور است که مرد فرانسوی و تمایل او به هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات ، یک گام صحیح روبه جلو است.

مارتین کیون گفت : " این یک پیغام صریح به هواداران است "

" باشگاه اعلام می کند ما 40 میلیون پاوند بودجه در اختیار داریم. ما در حال تلاش برای خرید بهترین بازیکن ها هستیم تا تغییری در تیممان ایجاد نماییم. این به وضوح نشان از تمایل آرسنال برای خرج کردن در بازار نقل و انتقالات دراد "

" در سال های گذشته ، آرسن ونگر ، خود این بازیکن ها را می ساخت. سپس وقتی آن ها در بهترین فرم خود بودند ، از دستشان می داد. مواردی مثل سمیر نصری ، سسک فابرگاس و رابین ون پرسی "

" در حال حاضر مشخص است که آن ها باید به بازار بروند و یک بازیکن مستعد برای تیم بخرند. کسی که نمایشی متفاوت از سایرین ارائه نماید و آن چیزی که مسلم است ، این است که این بازیکن ها با قیمت های ارزان پیدا نمی شوند "

" طبیعی است که لیورپول برای نگه داشتن سوارز تلاش کند و این حق آن ها است. اما آرسنال هنوز نیاز به خرید دو یا سه بازیکن دیگر دارد. اگر آن ها این کار را انجام بدهند ، فکر می کنم از شانس واقعی برای رقابت برخوردار باشند "

کیون با اشاره به جذب بازیکنی همانند دنیس برگ کمپ در سال 1995 و تاثیرگذاری بالای وی ، اهمیت جذب یک بازیکن در کلاس جهانی را قبل از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات تابستانی برای بالا بردن وزن تیمی امری حیاتی می داند.

" آرسنال از 12 دیدار آخر خود در فصل گذشته ی لیگ برتر ، 10 پیروزی و 2 تساوی کسب نموده است. این فرم یک تیم قهرمان است "

" احساس می کنم اگر همراه تیم باشید ، نیاز به جذب یک بازیکن جدید را حس خواهید نمود ، کسی که باور بودن در مسیر درست را به شما القا نماید "

" این اتفاق با جذب دنیس برگ کمپ ، قبلا نیز برای ما رخ داده است ، جایی که مردم می پرسیدند چرا با او قرارداد بستید "

" آن ها هرگز تصور نمی کردند که او بتواند مدت زیادی در اینجا دوام بیاورد و بماند ، اما دنیس برگ کمپ ماند و دوران حرفه ای فوتبال خویش را به عنوان یکی از بهترین بازیکن های خارجی که در لیگ برتر بازی کرده اند به اتمام رساند "

" شاید شخص دیگری هم به اینجا بیاید و مشابه کاری که او انجام داد را انجام دهد "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۲۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۳۳۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰