loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از برد استوک
مصاحبه ونگر بعد از برد استوک

مصاحبه ونگر بعد از برد استوک


آرسن ونگر به حمایت از تیمش پرداخت که بازی 1-0 باخته را 3-1 برنده شدند.


در مورد پیروزی ...
ما بسیار خوشحالیم. هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. برای بازی وستهام به استادیوم آنها رفتیم و به بازل سفر داشتیم. وقتی 1-0 عقب افتادیم حس میکردم که توانایی بازگشت را داریم. خیلی خوب بود که 1-1 شدیم و به بازی بازگشتیم.به نیمه دوم اعتماد داشتم و میدانستم در این نیمه یک پیروزی عادی را در پیش داریم. پیترچک یک ضربه سر عالی را از پیترکروچ گرفت اما در مجموع قابل قبول بودیم.


پنالتی...
پنالتی نبود. متعجب شدم و تنها نکته مثبت همین بود که توانستیم با ناامیدی ها کنار آمدیم و بازی را بهم نریختیم. فشار خود را حفظ کردیم و نتیجه هم داد.

6 بار بازگشت در این فصل ...
این شش بار باعث میشود شما فکر کنید که این یک اتفاق نیست اما حقیقت این است که وقتی 1-0 عقب هستیم با بازیکنان و کیفیتی که داریم به سادگی به بازی برمیگردیم. در مجموع فکر میکنم این آمار مثبتی برای ماست.

بازیکنان آرسنال ...
ما بازیکنان متحدی داریم شاید بیرون ماندن برخی بازیکنان برای آنها دشوار و خسته کننده باشد اما همه مسئول هستند و همه ممکن است بازی کنند. ما باهم این کار را انجام میدهیم. هم اکنون سطح انرژی تیم بسیار بالاست و اگربخواهیم پیروز باشیم باید این اتحاد را حفظ کنیم.


کورس قهرمانی ...
میخواهیم فصل متفاوتی را درست کنیم. اعتقاد دارم بعد از باخت به لیورپول در لیگ، هم در انگلستان هم در لیگ قهرمانان عالی عمل کردیم.این تمرکز بالایی که داریم به سادگی به دست نمیآید. من فکر میکنم امسال شانس هایی داریم ....
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۹/۲۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰