loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از شکست برابر سیتی
مصاحبه ونگر بعد از شکست برابر سیتی

مصاحبه ونگر بعد از شکست برابر سیتی


آرسنال هفته وحشتناکی را سپری کرده است. در لیگ قهرمانان یکی از بدترین قرعه ها را بدست آورد در لیگ برابر اورتون شکست خورد و دیشب هم برابر منچسترسیتی باخت.



ونگر در اینباره گفت: هفته وحشتناکی بود! فکر نمیکردم برابر سیتی شکست بخوریم. در اویل نیمه دوم یک گل آفساید خوردیم و باز هم یک گل آفساید دیگر خوردیم. شکست به این شکل را پذیرفته قلمداد نمیکنم. در دوبازی اخیر با تصمیمات اشتباه داوری شکست خوردیم و فقط مجبوریم حواسمان به خودمان باشد. همان گل تساوی شجاعت و اعتماد به نفس ما را لکه دار کرد. در 20 دقیقه آخر به بازی بازگشتیم اما آنها وقتکشی میکردند( با پاس های زیاد) آنها خیلی با تجربه عمل کردند. هفته وحشتناکی را سپری کردیم با اشتباه وحشتناک تر از سمت داوران.



بازی های پیش روی آرسنال چندان دشوار نیست و در فشردگی کریسمس حداقل تیم های بزرگی برابر آرسنال بازی نمیکنند. در بازی بعدی وستبرم ( پیش بینی این بازی ) ، کریستال پالاس و بعد از آن برنموث میتوانند وضعیت بالای جدول را دگرگون کنند.


ونگر در مورد ادامه راه گفت : گذشته، گذشته و باید به بازی بعدی فکر کرد و تمرکز تیم را روی آن قرار داد. هفته ی نا امیدکننده ای داشتیم و 4 بازی از 5 بازی را مهمان بودیم. (خستگی سفرها ) باید بازگردیم و خود را آماده بازی های خانگی کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۹/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰