loading
در حال بررسی درخواست شما
منتظر استقبالی با شکوه باشید
منتظر استقبالی با شکوه باشید

منتظر استقبالی با شکوه باشید



تیم آرسن ونگر روز جمعه به جاکارتا سفر خواهد کرد و روز یک شنبه با تیم رویایی اندونزی در استادیوم گلورا بونگ کارنو دیدار خواهد کرد.

جیوانی فان برونک هورست توپچی اسبق هلندی که به واسطه ی پدربزرگ و مادربزرگ اندونزیایی اش ، ریشه ی اندونزیایی و علاقه ی وافری به این کشور دارد معتقد است آرسنالی ها در مسافرت به آن جا احساس فوق العاده ای را تجربه خواهند نمود.
 
فان برونک هورست به آرسنال پلیر گفت : " آن ها می توانند انتظار یک استقبال با شکوه را داشته باشند. اندونزی کشور بزرگی است که مردم آن دیوانه ی فوتبال هستند ، به خصوص وقتی یک تیم بزرگ اروپایی به آن جا سفر می کند "

" کل مردم می خواهند به تماشای آن تیم بروند. بنابراین آن ها می توانند انتظار ازدحام فوق العاده ای از جمعیت و گروه کثیری از هواداران را داشته باشند. آن ها فوتبالی را که ما در اروپا بازی می کنیم دوست دارند ، به خصوص فوتبال انگلستان را "

" باشگاه هایی مثل آرسنال ، منچستر یونایتد و لیورپول از شهرت زیادی برخوردار هستند و من فکر می کنم رفتن به آن جا برای آن ها گزینه ی خوبی باشد تا ببینند مردم درباره ی آن ها و فوتبالشان چطور فکر می کنند و همچنین برای هواداران دیدن بازیکن های مورد علاقه ی شان از نزدیک بسیار جذاب خواهد بود "

" وقتی که استادیوم پر می شود ، جو آنجا خیلی خوب و بسیار پر سر و صدا خواهد بود. تیم ملی هلند همین چند هفته ی پیش یک دیدار دوستانه با تیم ملی اندونزی در آن جا برگزار کرده بود. استادیوم پر شده بود و تماشاگر ها تا مرز جنون پیش رفته بودند. من فکر می کنم آرسنال می تواند یک دیدار دوستانه در یک جو خاص و خوب را در اندونزی تجربه کند "

" تازگی ها چند روزی را در جاکارتا بودم و این موضوع که به وطن اصلی خود باز می گردید احساس خاصی به شما می دهد "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۱۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰