loading
در حال بررسی درخواست شما
میخواهم در همه بازیها باشم
میخواهم در همه بازیها باشم

میخواهم در همه بازیها باشم


توماس پس از پیوستن به آرسنال با مصدومیت بلندمدت رو به رو شد و دو سال خارج از میادین بود و خودش معتقد است سن فوتبالی او دو سال کمتر از سن خودش است.

توماس در حالی وارد سال پایانی قراردادش میشود که امیدوار است با قراردادی جدید فوتبالش را در آرسنال تمام کند.

"سعی میکنم طوری بازی کنم که انگار هر بازی، بازی آخرم خواهد بود. همه این میتوانند این را ببینند و من به اینگونه بازی کردن ادامه خواهم داد.

"این آخرین فصل من است. چیزی مثل اینکه برای قراردادی جدید بازی کنم در ذهنم وجود ندارد. تنها سعی میکنم بهترین نمایشم را برای تیمم و هم تیمی هایم داشته باشم.

"از اینکه دوباره فوتبال بازی میکنم لذت میبرم و خواهیم دید شرایط چگونه پیش میرود. ولی عجله ای وجود ندارد. برای دفعات زیادی گفته ام که میخواهم فوتبالم را در آرسنال تمام کنم.

"بخش بزرگ برای من تجربه ای بود که داشتم. زمان های شاد، بد و... را سپری کردم. 32 ساله هستم پس چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته ام. بازیهای سخت قسمتی از جذابترین آنها است. شما میخواهید در آنها به میدان بروید و این برای من هم اینگونه است.

"اگر به دو فصل گذشته و کارهایی که توانستم انجام دهم نگاه کنید، فکر میکنم نقش بزرگی در بازگشت به جمع چهار تیم برتر داشتم. واضح است که برای من چالش فعلی گذراندن پیش فصل است که برای تمام فصل کمکم میکند تا از نخستین بازی با تیم باشم."

توماس که در پیش فصل نمایش های فوق العاده ای داشته معقتد است باید از مصدومیت طولانی مدتش نکات مثبت را بیرون بکشد.

همچنین روزیسکی متقاعد شده که آرسنال در فرم بهتری برای کسب قهرمانی به سر میبرد و جذب بازیکنان بزرگ در جایگاه قدرتمندتری نیز خواهد بود.

"نمیدانم اگر برای 18 ماه مصدوم نمیشدم الان وضعیتم چگونه بود. به هر حال تجربه ای بود که در درجه اول نمیخواهید آن را داشته باشید. اگر قسمت مثبتی وجود داشت، باید آن را به خودتان اضافه کنید.

"شروع فصل گذشته را به دلیل جراحی روی آشیل پا از دست دادم ولی فصل گذشته اش اگر به آمارها نگاه کنید فصلی تقریبا بدون مصدومیت را سپری کردم.

"همانطور که میدانید زمانی که در بازیهای قسمت پایانی فصل به میدان رفتم، فکر میکنم هشت بازی را بردیم و یکی را مساوی کردیم. واضح است که هدف من شروع فصل از ابتدا و کمک کردن به تیم است. احساس میکنم چیزهای زیادی را میتوانم به این تیم بدهم.

"میدانم که توانایی سپری کردن یک فصل بدون مصدومیت را دارم. البته اگر نیاز به جراحی پیدا کنید، پس از آن شرایط سخت خواهد بود. ولی در حال حاضر کاملا خوبم و برای جنگیدن بر سر قهرمانی ها بهترین فرمم را برای باشگاه به کار خواهم گرفت.

"مهم است که ترکیبی از بازیکنان جوان و - نمیخواهم بگویم کهنه کار - بلکه باتجربه را داشته باشید. فکر میکنم شرایط فعلی تیم از زمانی که من به اینجا آمده ام بسیار تغییر کرده است.

"نسبت به گذشته تجربه بیشتری داریم و قسمت مهم برای من این است که برای نخستین بار از زمانی که به آرسنال آمده ام، هیچ بازیکن بزرگی را از دست ندادیم.

"این از نظر ارتباط بین اعضا و وضعیت تیم بسیار مهم است. اگر بتوانیم یک یا دو بازیکن جدید بگیریم عالی و اینگونه وارد شدن به لیگ برایمان جذاب خواهد بود.

"گروه خوبی هستیم. میتوانستید در پایان فصل گذشته ارتباط بین تیم را ببینید، چیزی که در فوتبال امروزی به آن توجه نمیشود - ولی ما آن را داریم. هیچ بازیکنی را از دست نداده ایم و این برای رفتن به فصلی جدید بسیار مثبت است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۹۲۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰