loading
در حال بررسی درخواست شما
هرگز نمی خواستیم از خرید سوارز دست بکشیم
هرگز نمی خواستیم از خرید سوارز دست بکشیم

هرگز نمی خواستیم از خرید سوارز دست بکشیم


نام لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای باشگاه لیورپول به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های بازار نقل و انتقالات تابستانی برای پیوستن به آرسنال مطر ح شده بود و آرسن ونگر نیز برای تقویت خط حمله ی خود حساب ویژه ای روی جذب این بازیکن باز کرده بود.

حتی خود سوارز بارها نشان داد که مایل است برای تحقق رویای بازی در لیگ قهرمانان به آرسنال بیاید ، اما لیورپول دو پیشنهاد رسمی از سوی توپچی ها برای به خدمت گرفتن او را رد کرد.

آرسنالی ها پس از آگاهی از بند آزادسازی که در قرارداد سوارز با لیورپول به مبلغ 40 میلیون پاوند وجود داشت ، پیشنهاد دوم خود را به مبلغ 40 میلیون به علاوه ی یک پاوند به این باشگاه ارسال نمودند که موجب رنجش خاطر آن ها نیز گردید.

کرونکه می گوید حتی با مالک لیورپول ، جان دابلیو هنری بر سر این انتقال مذاکره نموده است ، اما مدعی است آن ها به دلیل تاثیری که از دست دادن او می توانست روی آنفیلد بگذارد ، به هیچ عنوان و با هیچ قیمتی حاضر به فروش سوارز نبودند.

کرونکه به دیلی تلگراف گفت : " ببینید ، آرسن ونگر نگرش مخصوص به خود را دارد ، تیم ما هم دارای نگرش خاص خود است ، آن ها هم دیدگاه های خود را دارند و نظر آن ها این بود که او هیج کجا نخواهد رفت "

" من هرگز ندیدم که آن ها در این مورد از خود تزلزل نشان بدهند. من در برخی از سطوح مذاکره فکر می کردم که این اعداد و ارقام است که می تواند موجبات جابجایی یک بازیکن را فراهم سازد ، اما واقعا هیچ چیزی در آن جا وجود نداشت که ما بدانیم می تواند به خروج او از لیورپول منتهی گردد "

" بعضی از هوادارن بودند که می گفتند اگر او از لیورپول برود دیگر چیزی باقی نخواهد ماند ، اگر مردم به این حرف معتقد باشند ، اگر بازیکن های لیورپول به این تفکر ایمان داشته باشند و جان هم متقاعد شود که اینگونه است ، خارج کردن او از لیورپول واقعا مشکل بزرگی خواهد بود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۷
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۸۵۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰