loading
در حال بررسی درخواست شما
همچنان فرصت برای قرار گرفتن آرسنال در میان صدرنشین ها وجود دارد
همچنان فرصت برای قرار گرفتن آرسنال در میان صدرنشین ها وجود دارد

همچنان فرصت برای قرار گرفتن آرسنال در میان صدرنشین ها وجود دارد



آرسنال هم اکنون در میانه های جدول است و با منچستر یونایتد صدرنشین پانزده امتیاز اختلاف دارد. هر چند مهاجم ملی پوش آلمانی و 27 ساله توپچی ها معتقد است آنها می توانند شکاف ایجاد شده بین تیم ونگر و صدر جدول را نهایتا از بین ببرند اما معتقد است باید عملکرد خارج از خانه اشان را بهبود ببخشند.

پودولسکی به دیلی اکسپرس گفت : " در حال حاضر درباره قهرمانی صحبت نمی کنیم ، زیرا پانزده امتیاز عقب هستیم "

" اما فوتبال ورزش بسیار سریعی است ، شما سه یا چهار بازی را می برید و بقیه دو یا سه بازی را می بازند و شما به آنها می رسید "

" ما بیشتر از بیست بازی پیش رو داریم. وقتی در رده ششم یا هفتم جدول هستید هواداران می گویند شما خیلی خوب نیستید ، یا اینکه چه بلایی سر آرسنال آمده است؟ وقتی که سی و هشت بازی انجام شد همه چیز مشخص می شود "

" ما بسیاری از بازیهای خارج از خانه خود را انجام دادیم و در حالی که از حریف بهتر بودیم تنها یک امتیاز نصیبمان شد. بازی هایی وجود دارد که ما می خواهیم در آن پیروز شویم و این کا را خواهیم کرد "

ستاره اسبق کلن که در گوش چپ به کار گرفته شده ، در هفده مسابقه موفق به زدن هفت گل برای آرسنال شده است و معتقد است به شرایط بازی در شمال لندن عادت کرده است. هرچند او دوست دارد در پست مورد علاقه اش یعنی مهاجم میانی بازی کند.

او گفت : " فکر می کنم خوب بوده ام و دوست ندارم در باره ی من صحبت کنند. بعضی از هواداران می گویند پودولسکی گل بزن ، گل بزن ، اما من گوش چپ بازی می کنم و باید به عقب هم برگردم و این شرایط را کمی متفاوت می کند "

" بهترین پست برای بازی من مهاجم میانی است و اگر از من خواسته شود این کار را انجام بدهم ، می توانم. در سمت چپ هم احساس راحتی می کنم و با توجه به سیستمی که داریم فکر نمی کنم تغییری ایجاد شود "

" آرسن ونگر مربی خوبی است ، او این قدرت را دارد که با یادآوری نکات کوچک به بازیکن ها باعث شود بهتر کار کنند و این موضوع برای من روشن است "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky
بازدید: ۹۰۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰