loading
در حال بررسی درخواست شما
هواداران عالی بوده اند
هواداران عالی بوده اند

هواداران عالی بوده اند


هافبک خلاق توپچی ها در این فصل 11 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده، آماری که او را تبدیل به خلاقترین بازیکن تیم آرسن ونگر کرده است.

رابطه سانتی اکنون با هواداران به واسطه توئیتر نزدیکتر شده است و میگوید اگر حمایت آنها نبود روند پیشرفت رو به جلوی او کندتر میبوده است.

"بله، فکر میکنم در این مورد خوش شانس بوده ام. برای هر فوتبالیستی، خوشحال کردن کسانی که شما را حمایت میکنند و پاسخ حمایت آنها را در زمین دادن مهمترین چیز است.

"میخواهم کارم را با بهترین توانایی هایم انجام دهم تا آنهایی که از بازی آرسنال لذت میبرند، از عملکردم خوشحال باشند. از نخستین دقیقه ای که به اینجا آمدم، حمایتی که آنها از من داشتند عالی بوده است. نمیتوانم به اندازه ای که باید از آنها تمجید کنم ولی امیدوارم بتوانم در آینده موفقیت را به آنها هدیه کنم. این چیزی است که همگی میتوانیم از آن لذت ببریم.

"برای مدت زمانی طولانی در توئیتر نبودم و چیزهای زیادی را در شبکه های اجتماعی از دست دادم. مهم است که به هواداران نزدیک تر باشید. همچنین فکر میکنم خوب است که زندگی روزانه یک فوتبالیست را نشان دهید و در مورد آن اطلاعات بدهید."

نیازی نیست زیادی به عملکرد کازورلا نگاه کنید تا متوجه شوید او تا چه اندازه در انگلستان خوب بوده است. ستاره اسپانیایی خودش را برای فوتبالی فیزیکی تر آماده کرده بوده است ولی از چیز دیگری شگفت زده شده است. جو حاکم.

"فکر میکنم اگر چیز ویژه ای در مورد لیگ برتر انگلستان وجود داشته باشد، استادیوم ها، جوی که هواداران ایجاد میکنند و احترامی که برای بازیکنان قائل هستند است. 

"از جهت دیگر بازه زمانی بین بازیها هم نسبت به انگلستان متفاوت است، همچنین هماهنگ شدن با برنامه ای متفاوت برای بازیها، هیجانی که مردم برای فوتبال دارند و کودکان. اینها کاملا ویژه هستند و مرا بیشتر از هر چیزی شگفت زده کرده اند و بیشتر از هر چیزی از اینها لذت میبرم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰