loading
در حال بررسی درخواست شما
هیجان ولکات از آمدن اوزیل
هیجان ولکات از آمدن اوزیل

هیجان ولکات از آمدن اوزیل


وینگ 24 ساله آرسنال طی دو سال گذشته فرم بسیار خوبی را در آرسنال داشته است و در تیم ملی نیز یکی از مردان ثابت روی هاجسون.

بازی برابر مولداوی 35مین بازی ملی ولکات خواهد بود. 

"شاید چند سال قبل همیشه کمی کمرو بودم ولی اکنون احساس میکنم جایی که باید باشم هستم. از کار کردن با هاجسون لذت میبرم و اون نیز به من اعتماد زیادی دارد.

"من نیز شروع به نشان دادن اعتماد به نفسم کرده ام. در واقع در حال اناجم همان کاری هستم که در آرسنال انجام میدهم و از تک تک دقایق لذت میبرم.

"فوق العاده است که مربی شما را انتخاب میکند. شما میدانید که لیاقت بودن در اینجا را به عنوان یکی از 23 بازیکن برتر انگلستان دارید. اکنون اصلی ترین چیز برای من آماده ماندن است. برای مدتی هر زمان به تیم ملی می آمدم مصدوم میشدم ولی این برای مدتی است که اتفاق نیفتاده."

ولکات در دیدار دوستانه پیشین انگلستان در پیروزی 3-2 برابر اسکاتلند گلزنی کرد - تنها دومین گلش پس از هت-تریک در بازی کرواسی 2008.

"'گلزنی لذت بخش است، خصوصا در دیداری بزرگ برابر اسکاتلند. برای من مفهوم زیادی داشت و همچنین برای خانواده ام که آنجا بودن. گلزنی قسمت بزرگی از بازی من است. سال گذشته 21 گل زدم و حالا قدم بعدی گلزنی برای انگلستان است ولی مهمترین قسمت کار خلق موقعیت است."

با مصدومیت وین رونی و مشکل دنیل استوریج مسئولیت ولکات در دیدار برابر مولداوی بیشتر خواهد بود.

"وین یک استعداد فوق العاده است و یک خطر بزرگ. همه بهترین عملکردشان را خواهند داشت زیرا میدانیم این بازیها تا چه اندازه با اهمیت هستند. 

"راهیابی به برزیل رویایی است که میتواند به حقیقت مبدل شود ولی هنوز آنجا نیستیم. چهار بازی سخت پیش رو داریم. باور دارم این تیم به اندازه کافی خوب است. میدانیم اگر به برزیل نرسیم ناامیدی بزرگی خواهد بود.

"همه روی ما حساب میکنند و ما 100 درصد توانمان را به کار خواهیم گرفت. زمانی که نتوانستیم به یورو 2008 صعود کنیم به عنوان یک هوادار بسیار ناامید شدم. اگر انگلستان در جام جهانی نباشد، حس بدی خواهد بود. شما میخواهید بهترین بازیکنان و بهترین تیم ها در جام جهانی باشند و میخواهید خودتان را محک بزنید."

اما اوزیل...

ولکات اوزیل را چهار سال قبل در فینال جام ملت های اروپا زیر 21 سال ملاقات کرد. بازیی که اوزیل و یارانش در سوئد 4-0 انگلستان را در هم کوبیدند.

ولکات حالا از پیوستن ستاره آن بازیها به آرسنال هیجان زده است.

"ما شاهد رسیدن آنها به فینال بودیم و او واقعا فوق العاده بود و در نهایت بازی مقابل او در فینال، باز هم فوق العاده بود.

"او این را در باشگاه و تیم ملی برای سالها نشان داده - خرید او فوق العاده بود. منظتر بازی کردن کنار او هستم و هیجان زده. 

"شما به رکوردهای او نگاه میکنید و به پاس گل هایی که داده، که شخصا برای من خوب خواهد بود.

"اوزیل بازیکن بزرگی است. او برای رئال مادرید و آلمان بازی کرده در حالی که فقط 24 سال دارد و حالا در اوج فوتبالش به سر میبرد."

ولکات نیز 24 ساله است و میگوید با آمدن اوزیل انتظارات از او نیز بالا رفته است.

"اکنون مردم در آرسنال انتظار بیشتری از من دارند. من نیز 24 ساله ام و به در حال رسیدن به اوج فوتبالم و البته انتظار این درخواست ها را دارم. میدانم که میتوانم با فشار کنار بیایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : telegraph
بازدید: ۱,۸۳۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰