loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن: بلژیکی های اورتون یک تهدید خواهند بود
ورمالن: بلژیکی های اورتون یک تهدید خواهند بود

ورمالن: بلژیکی های اورتون یک تهدید خواهند بود


دو هافبک بلژیکی اورتون یعنی کوین میرالاس و مروان فلینی در این فصل فرم درخشانی داشته اند و به دنبال این هستند تا یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان برای فصل آینده را کسب کنند.

ورمالن به هم تیمی هایش هشدار می دهد که آن ها برای کسب 3 امتیاز حیاتی این دیدار باید این دو نفر را مهار کنند.

" میرالاس یک بازیکن بسیار پر جنب و جوش است، شخصاً واقعاً بازی کردن در کنار او را دوست دارم. زمانی که توپ را در اختیار دارد همواره می خواهد اتفاقات را رقم بزند، او واقعاً بامهارت است، با اعتماد به نفس بازی کند و یک بازیکن نادر است. او برای مدتی مصدوم بود اما به نظر می رسد دارد خوب کار می کند و بازیکنی است که همیشه 100 درصد توانش را می گذارد بنابراین ما باید مراقب او باشیم.

" فلینی این روزها بسیار مشهور شده است و می تواند در تمام مناظق زمین به تیمش کمک کند، قد بلندش باعث می شود که از نظر دفاعی خوب باشد اما همچنین در پشت مهاجم و سایر مناطق خط میانی نیز خطرناک است. پاس هایش پیشرفت کرده و به طور باورنکردنی از نظر فیزیکی قدرتمند است بنابراین او بازیکن دیگری است که مراقیش خواهیم بود."

اورتون همواره در ورزشگاه امارات بازی های نزدیکی به نمایش گذاشته اگرچه تیم دیوید مویس هنوز موفق نشده در این ورزشگاه بردی کسب کند و ورمالن در دیدار امشب نیز انتظار چیز متفاوتی را ندارد اما اطمینان دارد که آن ها توان برنده شدن را دارند.

" مشتاقانه در انتظار دیدار مقابل اورتون هستم. دیدار مقابل آن ها همیشه یک بازی خوب است، آن ها در چند سال اخیر در بالای جدول بوده اند و این باعث می شود که همیشه یک بازی سخت باشد.

" اما ما نیز در روند خوبی هستیم و احساس اعتماد به نفس داریم. آن ها نیز درمورد ما همان چیزی که ما درموردشان می گوییم را خواهند گفت که دیدار مقابل ما آسان نخواهد بود بنابراین اطمینان دارم که اگر بازی خودمان را انجام دهیم می توانیم امتیازات را به دست آوریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۹۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰