loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات : سانوگو پسر قدرتمندی است
ولکات : سانوگو پسر قدرتمندی است

ولکات : سانوگو پسر قدرتمندی است



مهاجم ملی پوش تیم زیر 21 ساله های فرانسه تنها پس از چند جلسه ی تمرینی به همراه باشگاه جدیدش آرسنال ، یک شنبه شب برای اولین بار برای آن ها به میدان رفت.

سانوگو در اولین دقیقه ی بازی به خوبی حضور خود را به همه اعلام کرد و در تمامی دقایقی که در زمین حضور داشت و قبل از اینکه جای خود را به ژیرو بدهد ، نوید یک استعداد بالقوه و آینده دار را به هواداران داد.

تئو ولکات در این خصوص می گوید : " پسر قدرتمندی است ، او فقط دو بار با ما تمرین کرده است ، من هم فقط دو بار در کنار او تمرین کرده ام "

" او پسر خوبی است و فکر می کنم برای ما خوب کار خواهد کرد. در پستی که او بازی می کند رقابت سختی وجود دارد. فکر می کنم او امروز در زمین بازی ، قابلیت های خود را به وضوح نشان داد "

در حالی که سانوگو در اولین حضور خود موفق به گلزنی نشد ، سانتر تئو ولکات از جناح چپ بدون اینکه به کسی برخورد کند ، دور از دست های دروازه بان درون دروازه آرام گرفت.

ولکات می افزاید : " همه ساله از این تیپ گل ها می بینیم. شما فقط توپ را سانتر می کنید و همه گیج می شوند که این توپ به کجا خواهد رفت. دروازه بان نمی داند که برای دفع آن بیرون بیاید یا نه و این موضوع کار را ساده تر می کند. در کل ، گل خوبی بود "

" اینکه در انتها نتیجه را واگذار کردیم ، کمی نا امید کننده بود. احساس می کنم کمی افت کردیم. اما آن ها با به میدان آوردن وسلی اشنایدر و دیدیه دروگبا در نیمه ی دوم بازی ، کلاس خود را نشان دادند. آن ها یک گالاتاسارای دیگر را در معرض دید تماشاچی ها قرار دادند "

" فکر می کنم باید به جنبه های مثبت این بازی نیز پرداخته شود. این یک فشار بدنی خوب که یکی از اهداف اصلی ما است ، بود. قطعا برای شروع فصل آماده خواهیم بود "

" ما دو هفته ی تمرینی دیگر تا شروع فصل جدید رقابت ها پیش رو داریم و همه تا آن زمان آماده خواهند شد ، به من اعتماد داشته باشید. تا شروع فصل انتظار بزرگی خواهد بود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۱۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰