loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر:ما فقط تصمیمات درست میخواهیم
ونگر:ما فقط تصمیمات درست میخواهیم

ونگر:ما فقط تصمیمات درست میخواهیم


لیگ برتر اعلام کرده است برای فصل آینده از فناوری خط دروازه استفاده خواهد کرد،اما یوفا اعلام کرده این کار برای آنها بیش از حد هزینه خواهد داشت.

ونگر از این موضع یوفا نا امید شده است و میگوید استفاده از فناوری ویدئویی میتواند به از بین بردن برخی از تصمیمات ناشی از خطای انسانی کمک کند.

ونگر میگوید:"جنجال برای فوتبال خوب نیست.آنچیزی که برای فوتبال خوب است تصمیمات درست است.

"همه ما زمانی که در مقابل یک تیم بهتر بازی میکنیم و بازی را از دست میدهیم آن را می پذیریم و به تیم حریف تبریک میگوییم و خداحافظی میکنیم،اما این زمانی نا امید کننده است که در برابر تیمی بازی را واگذار کنید که میدانید آنها فقط به دلیل تصمیم داور پیروز شدند.

"به عنوان مثال در بازی رفت پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا،آنها گلی به ثمر رساندند که دو متر در آفساید قرار داشتند.شما یک داور بر روی خط دروازه دارید که او نمیتواند بگوید که این آفساید بود.

"شما میتوانید همه بازیها را بررسی کنید و ببینید تصمیمات اشتباه بزرگی در داوری وجود داشته است.ما میتوانیم بگوییم بله این قسمتی از بازی است و یا میتوان گفت اجازه دهید تلاش کنیم تا این موضوع را بهبود ببخشیم.من بیشتر مایلم تلاش کنیم که در این موضوع پیشرفت کنیم و فن آوری میتواند کمک کند."

یوفا به کارش در مورد گذاشتن دو داور بر روی خط دروازه ها ادامه میدهد و از فن آوری خط دروازه استفاده نخواهد کرد،اما ونگر میگوید این یک راه حل کامل نیست.

"کمترین چیزی که شما میتوانید بگویید این است که این کار قانع کننده نیست.من میتوانم به شما حادثه ای را نشان دهم،هنگامی که در زمین بایرن مونیخ بازی میکردیم مدافع آنها توپ را در برابر دیدگان کمک داور اضافی (کمک خط دروازه)به کرنر فرستاد.

" کمک داور ضربه دروازه اعلام میکند،داوری که بر روی خط دروازه قرار دارد در هر صورت چیزی نمیگوید و او این اجازه را میدهد به کمک داور که ضربه دروازه اعلام کند.درک این موضوع که کمک روی خط در چه قسمتهایی با داور همکاری میکند،دشوار است. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۳
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰