loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر از خرج کردن نمی ترسد
ونگر از خرج کردن نمی ترسد

ونگر از خرج کردن نمی ترسد



آرسن ونگر ، رئیس توپچی ها اغلب با یک رویکرد محافظه کارانه در بازار نقل و انتقالات ، نسبت به دیگر رقبای لیگ برتری خود شناخته می شود و ثابت شده تمایلی به پرداخت هزینه های هنگفت برای جذب بازیکن ها ندارد.

او ، با این حال با یک پشتوانه ی مالی بسیار قوی از سوی باشگاه برای خریدهای تابستانی در سال جاری حمایت خواهد شد و این نکته بیانگر این مطلب است که آنها می توانند با قدرت بالایی در بازار حاضر شوند و بازیکن های مورد نظرشان را به راحتی جذب نمایند.

ایوان گازیدیس ، مدیر اجرایی توپچی ها معتقد است این که پول در باشگاه موجود است به این معنی نیست که همه ی آن هزینه خواهد شد ، بلکه در ایمیریتس برای هر کسی کیفیت بازیکن هایی که جذب می شوند نسبت به کمیت و تعداد آنها از اهمیتی بالاتری برخوردار است.

او در جلسه ی حامیان باشگاه و سهامداران گفت : " آرسن از پول خرج کردن نمی ترسد ، بلکه او بر این باور است که باید بازیکن هایی در کلاس جهانی به تیم اضافه شوند "

" اینکه آیا می توانم به شما تضمین بدهم  تمام پولی را که در اختیار دارد خرج خواهد کرد؟ باید بگویم این به استعدادهایی که در بازار وجود دارند مربوط می شود "

" آرسن با نگه داشتن آرسنال در بین تیم های رده بالای جدول کار خارق العاده ای کرده است ، هر چند این جایگاه هدف ما نیست ، اما با بودجه ی محدودی که در اختیار داشته ، بودن در این مکان خوب است "

در حالی که گازیدیس از بودن در بین چهار تیم بالانشین لیگ برتر خوشحال است ، اذعان دارد که دیگر زمان فکر کردن به بودن در این محدوده به پایان رسیده است و اکنون وقت جنگیدن برای برنده شدن جام ها است.

او افزود : " ما اکنون از ثبات خوبی برخورداریم در حال عقب و جلو رفتن مدام نیستیم ، اکنون نیاز داریم که رو به جلو گام برداریم "

" دیگر دیدن تصاویر تقلا کردن در دقایق آخر برای قرار گرفتن در بین چهار تیم بالا نشین و عبور از خط ممیز کننده ی این تیم ها از سایرین نمی تواند برای ما کافی و راضی کننده باشد "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۲۱
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۵۸۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰