loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باید به مربیان فرصت داد
ونگر: باید به مربیان فرصت داد

ونگر: باید به مربیان فرصت داد

طبق گزارشاتی که امروز در مطبوعات وجود داشت مالکی ماکای سرمربی کاردیف در آستانه از دست دادن کارش قرار گرفته است. این در حالیست که طی روزهای اخیر ویاش بواش و استیو کلارک نیز از هدایت تاتنهام و وست بروم برکنار شده اند.

ونگر که با ۱۷ سال سابقه با فاصله زیادی نسبت به سایرین بیشترین سابقه کار در لیگ برتر را دارد با مربیانی که شغل خود را از دست دادند ابراز همدردی می کند.

"شما باید با همه ی آنها همدردی کنید چون باید مربی باشید تا بدانید مربیگری چقدر کار سختی است. اینکه هر مربی چند شب بی خوابی را تحمل می کند و هر مربی چه قدر میل به پیروزی دارد. البته که باید با کسانی که کار خود را از دست می دهند ابراز همدردی کنید.

" شرایط کاردیف برای من عجیب است اما صادقانه بگویم نمی دانم چه اتفاقاتی در آنجا می افتد. من فقط به صورت جزئی در جریان قضایا هستم ولی از بیرون فکر می کنم که مربی آنها بسیار خوب کار کرده است.

" در این موضوع شکی نیست که حضور طولانی مدت من به این خاطر بوده که نسبت به سایر مربیان فرصت بیشتری به من داده شده است.

" از طرف خودم همیشه سعی کرده ام خودم را وقف کارم کنم. فکر می کنم همه مربیان همین طور هستند. فارغ از اینکه تا چه اندازه به من فرصت داده شده به نظر من داشتن ثبات فنی برای فوتبال و کیفیت مربیان بسیار مهم است.

" اینکه به مربیان فرصت داده شود بسیار مهم است، در درجه اول چون شما وقتی یک مربی جوان هستید برای یاد گرفتن کارتان به زمان نیاز دارید. هیچکس نمی تواند در ۳۳ یا ۳۴ سالگی کاری را شروع کند و از همه چیز آن با خبر باشد. اگر به او فرصت ندهیم و شخص دیگری به جای او بیاید او هم چنین مشکلی را خواهد داشت.

" بعضی کشورها هستند که عدم ثبات مربیان در آنها معروف است. وقتی چنین اتفاقاتی می افتد شما دیگر در کشورتان کیفیت نخواهید داشت چون مربیان با کیفیت به جایی نمی روند که مربیان هر سه هفته یکبار به دلایلی مسخره اخراج می شوند.

" پس داشتن ثبات واقعی برای کیفیت بازی بسیار مهم است. همه می دانیم که برکناری مربیان هم بخشی از کار ماست و گاهی اوقات شرایط خوب پیش نمی رود. اما باید مراقب این موضوع هم باشید که فقط از روی احساس چنین تصمیماتی را اتخاذ نکنید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۲۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰